fbpx

הופעות ופסטיבלים

חיי לילה

לינה מפנקת

קניות

קרוזים

פארקים לאומיים

פארקי שעשועים

10 אטרקציות במיין שאסור לכם לפספס

מיין היא המדינה המזרחית ביותר בארה"ב. תמצאו בה עיירות ציוריות, כפרי דייגים קטנים, אומנות, מסעדות מעולות, וכמובן לובסטרים ענקיים ועסיסיים. אז כדי שלא תפספסו שום דבר תמצאו כאן 10 אטרקציות שאסור לכם לפספס במיין.

מידע כללי:

מיין היא המדינה המזרחית ביותר בארה"ב וגם הצפונית ביותר (למעט אלסקה). חלקה הדרומי שוכן לחוף האוקיינוס האטלנטי וחלקה הצפוני מוקף ממזרח וממערב במחוזות קנדיים. בירתה המקורית של המדינה הייתה פורטלנד (שהייתה ונשארה העיר הגדולה ביותר), עד אשר הוחלט בשנת 1832 להעביר את הבירה לאוגוסטה, אך בית המשפט העליון נשאר בפורטלנד. היצוא העיקרי של המדינה הוא בעיקר דייג, פירות ים וסרטנים.

1. העיירה בר הארבור Bar Harbor:

העיירה שוכנת ליד פארק אכדיה וממנה יוצאים ולנים רוב המטיילים שהולכים לטייל בפארק. העיירה ממוקמת בצפון מזרח האי. זוהי עיירה היסטורית ויוקרתית, תמצאו בה שפע של מלונות, מסעדות מעולות, גלריות לאומנות, חנויות יינות ובירה בהן ניתן לטעום תוצרת מקומית, ועוד. מומלץ לשוטט לאורך הרחוב הראשי הנקרא מיין סטריט (Main Street) וגם ללכת לרחובות הסמוכים הקטנים הנמצאים לצידו.

2. העיירה קנבונק Kennebunk:

העיירה הזאת היא ממש ונציה של מזרח ארצות הברית. העיירה ממוקמת כ 22 ק"מ דרומית לפורטלנד. תמצאו לאורך רחובות העיירה בתים מפוארים של קברניטי ספינות ובעלי ספינות לשעבר, שחלקם שוחזרו בקפידה כצימרים. האזור המרכזי של העיירה נמצא סביב כיכר דוק בו תמצאו בעיקר חנויות בוטיק ומסעדות. לכו בדרך Parsons Way, זהו שביל עם נוף המתחיל מהכיכר ועובר דרך החוף. 3 ק"מ מזרחית מכיכר דוק תמצאו כפר דייגים פעיל בשם Cape Porpoise, בו תמצאו סירות דייגי לובסטרים ובתי קפה קטנים.

קייקבונק

3. העיירה אגנקוויט Ogunquit

עיירה ציורית על הים שהייתה במקור נמל דייגים קטן והיום תמצאו בה שפע של מסעדות, חנויות קטנות, גלריות, סירות דייגים קטנות. אם אתם אוהבי אומנות אל תחמיצו את המוזיאון לאומנות אמריקאית. בחודשי הקיץ העיירה עמוסה במטיילים ולכן מומלץ להזמין מקומות לינה מראש.

4. הפארק הלאומי אכדיה Acadia National Park

הפארק ממוקם לחופי מדינת מיין. הוא שוכן על אי בשם הר המדבר אליו ניתן להגיע דרך גשר. הפארק הלאומי חולש על כחצי משטח האי ובחצי השני של האי תמצאו עיירות ציוריות ואת העיר המרכזית בר הארבור. שטח הפארק הוא כ 200 קמ"ר, והוא נחשב לאחד מעשרת הפארקים המתויירים ביותר בארה"ב. אל תוותרו על פסגת הר קאדלאק ממנה ניתן לצפות על כל הפארק. עוד מסלול מומלץ הוא אגם ג'ורדן פונד שהוא אחד מ 22 האגמים הנמצאים בפארק. אתם יכולים גם לקחת שייט באחד האגמים או להשכיר סירת מנוע או קייק. לפרטים נוספים על מסלולים בפארק בקרו באתר הרשמי של פארק אכדיה.

מצאנו לכם 2 אתרים לרכישת כרטיסים במחירים מעולים.
שניהם נחשבים לאתרי כרטיסים מאוד אמינים שאלפי ישראלים ומיליוני בן אדם מזמינים מהם.
ברוב האטרקציות יש אפשרות ביטול חינם עד 24 שעות לפני. 

אחוזת ויקטוריה היא וילה יוצאת דופן בסגנון איטלקי שנבנתה באמצע המאה ה-19. הארכיטקטורה בוילה נחשבת לייחודית, וזהו גם אחד הבתים הוויקטוריאניים המעוצבים במדינה, עם קירות ותקרות מצוירים ועבודות עץ מגולפות מעוטרות. רוב הריהוט מקורי, ויחד עם הבית עצמו, תוכלו לקבל הצצה לאיך חיו עשירי פורטלנד בתקופת טרום מלחמת האזרחים. בעוד שבמיין יש בתים היסטוריים רבים שתוכלו לבקר בהם, המייצגים את כל התקופות וסגנונות החיים מהעידן הקולוניאלי והלאה, אחוזת ויקטוריה מציעה דוגמה לאמנות ותרבות ויקטוריאנית שאין כמותה. לפרטים נוספים בקרו באתר הרשמי.

6. מוזיאון האומנות פורטלנד Portland Museum of Art :

במוזיאון תמצאו אוספים של אומנים שחיו וציירו במיין – אמנים כמו ווינסלו הומר, רוקוול קנט והוויית'ס. אוסף המוזיאון מונה יותר מ-18,000 יצירות אמנות, בין היצירות תמצאו  יצירות של מונה, דגה, פיקאסו, וורהול, סרג'נט, ויסלר, מרי קאסאט, גילברט סטיוארט, ג'ושוע ריינולדס, אלכסנדר קלדר, וג'ורג' בלו. המוזיאון כולל גם תערוכות נודדות ותערוכות ארעיות לאורך כל השנה. למוזיאון מצורף בית היסטורי, בעבר ביתה של משפחת פורטלנד, עם דוגמאות יוצאות דופן של ריהוט תקופתי, אמנות ופרטים דקורטיביים. לפרטים נוספים ולרכישת כרטיסים.

7. דייג לובסטרים בפורטלנד:

מדינת מיין ידועה במספר העצום של דייגי לובסטרים, ובלובסטרים הטריים והמשובחים המוגשים בה. אחת מהאטרקציות החביבות ביותר על תיירים היא שייט בו דגים לובסטרים. בסוף השייט תוכלו ללכת למסעדה הסמוכה, לבשל ולאכול את הלובסטרים שדגתם. בנוסף השייט מציעה נוף מהמם לעיר פורטלנד ולאוקיינוס. חשוב שתיקחו אתכם משהו חם כי הרוחות קרירות בשייט.

8. הנמל העתיק בפורטלנד The Old Port and Portland:

פורטלנד היא עדיין עיר נמל פעילה. הנמל העתיק שלה מלא בספינות מפרש מרשימות, ספינות דייגים ואווירת חוף מרגיעה. מכאן תוכלו גם לצאת לשייט. את הנמל של פורטלנד מקיפים בתים לבנים מרשימים שנבנו בתקופה הקולוניאלית. בנוסף תמצאו על הרציף עשרות מסעדות עם מאכלי ים, חנויות מזכרות, ואם תגיעו בבוקר מוקדם תןוכלו לצפות בסירות הדייג פורקות את סחורותיהן. הסמל של הנמל הוא מגדלור פורטלנד הד המסמן את הכניסה לנמל ומהתצפית שלו ניתן לראות את פורטלנד ואת הנמל הישן.

9. הגנים הבוטניים של מיין Coastal Maine Botanical:

האוסף המשמעותי ביותר של פריטי רכבת באמריקה נמצא במוזיאון הרכבת B&O. יש כל כך הרבה מה לעשות במוזיאון אבל האטרקציה המהנה והמעניינת ביותר היא ללא ספק הנסיעה ברכבת ה-Mile One Express. תוכלו לצאת לטיול של עשרים דקות לאורך המייל המסחרי הראשון של מסילת ברזל שהונחה אי פעם באמריקה. חלק מרתק נוסף במוזיאון הוא חנות הרכיבה והשחזור שתיתן לכם הצצה אל מאחורי הקלעים של מתקני השחזור של המוזיאון שמאפשרים לו לשמור על כל המלאי במצב תקין ולשחזר פריטים חדשים.

10. חוף אורצ'רד Old Orchard Beach:

אם אתם מחפשים קצת נוסטלגיה וחוף ים מהמם, חוף אורצ'רד הוא המקום. תמצאו בחוף גלגל ענק הנישא מעל לגלים, קרוסלה עתיקה, מכוניות מתנגשות, ועשרות דוכני מזון בסגנון של אמריקה של פעם.

על מנת שתוכלו להנות מהנופים ומהדרכים היפיפיות מומלץ לשכור רכב במיין. סידרנו הנחה של 8% לכם גולשי האתר שלנו בהשכרת רכב דרך חברת אופרן. חברת אופרן מציעה מגוון עצום של כלי רכב להשכרה בארה"ב והכל במחירים נוחים ושירות בעברית.

רוצים שמתכנן טיולים מנוסה יתכנן לכם את הטיול המושלם לארה"ב?

חסכו זמן והמון כסף עם תכנון טיול בהתאמה אישית. התכנון כולל- תכנון טיול מותאם אישית, הזמנת מלונות, הזמנת טיסות ורכב במחירים סופר משתלמים, ואפילו סיוע אישי במהלך הטיול.

קצת עלינו- עם שנים של ניסיון לצד מאגר ידע עדכני מקצועי וקהילתי עצום על ארצות הברית, אנחנו נעשה לכם סדר בבלאגן ונחסוך לכם המון זמן וכסף, עם תכנון מדוקדק עד הפרט הקטן ביותר, כדי להגשים לכם את הטיול החלומי שמותאם בדיוק לכם אישית.

 

תמצאו כאן עוד אטרקציות במיין במחירים מעולים ועם אפשרות ביטול חינם

Powered by GetYourGuide

עדיין לא הצטרפתם לקהילת הפייסבוק הגדולה לארה"ב?

כתבות אחרונות​