fbpx

הופעות ופסטיבלים

חיי לילה

לינה מפנקת

קניות

קרוזים

פארקים לאומיים

פארקי שעשועים

מהו ביטוח נסיעות לחו"ל פספורט קארד ולמה הוא כל כך מומלץ?

טסים לחופשה בחו"ל? בין אם תכננתם טיול רגוע, חופשה של בטן-גב או טיפוס הרים מאתגר, מלבד ציוד אישי ומזוודות לדרך, בדקו שאתם מבוטחים ומכוסים במקרה של אירוע חירום בחו"ל. לא מדובר בפוליסה אשר מיועדת רק לחובבי אקסטרים או לטסים אל מדינות מרוחקות ואקזוטיות. גם אם נדבקתם בשפעת מאתגרת במיוחד, שברתם את היד, המזוודות שלכם אבדו או שחלילה מצאתם את עצמכם תקועים על הר, לכל אירוע שכזה יש את הפוטנציאל לשבש לחלוטין את הטיול ולהשאיר אתכם עם חור עמוק בכיס. מה הפתרון שיגן עליכם במקרה הצורך? הכרטיס האדום של פספורט קארד!

מהו כרטיס פספורט קארד?

פספורט קארד הוא ביטוח נסיעות לחו"ל שמקנה לכם מעין כרטיס אשראי, המיועד לכסות את כל ההוצאות במקרה חירום בזמן אמת. מדובר ביתרון גדול על פני ביטוחי נסיעות לחו"ל מחברות אחרות, אשר מחזירות את התשלום אך ורק לאחר ששילמתם את כל ההוצאות בחו"ל מכיסכם האישי, ושלחתם את הקבלות לחברת הביטוח. 

ביטוח פספורט קארד: כרטיס האשראי שלכם למצבי חירום בחו"ל!

בעת רכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל מחברת פספורט קארד, תקבלו כרטיס שישמש אתכם כאשראי לכל דבר ועניין בעת מקרה חירום. כל שתצטרכו לעשות יהיה לעדכן את אנשי השירות במוקד החירום הזמינים עבורכם 24/7, ותקבלו כרטיס אשראי למצבי חירום המאפשר שימוש מיידי לשם כיסוי ההוצאות השונות. את הכרטיס תוכלו לאסוף בהגיעכם לנתב"ג או באחד מסניפי הפארם של רשת Be

הביטוח שלכם: ההוצאות שלנו!

שירות זה שמציעה חברת פספורט קארד מביא איתו מהפכה של ממש. אם עד כה הורגלתם לפינג פונג של שיחות, שליחת קבלות, סחבת ביורוקרטית והמתנה לאישורים כשנזקקתם לשירות רפואי או שירות חירום בחו"ל – הכרטיס האדום של פספורט קארד מאפשר לכם לשמור את כספכם בארנק, לקבל שירותי חירום ושירותים רפואיים ללא כל צורך בהוצאה כספית מטעמכם, והתעסקות מסורבלת וממושכת בבקשת החזרים כספיים מול חברות הביטוח השונות. 

כיצד מתבצע השימוש בכרטיס פספורט קארד?

בשימוש בכרטיס במקרה חירום אינכם מחויבים בתשלום כלשהו מטעמכם ואין השתתפות עצמית. הכרטיס האדום יופעל בעת הצורך ויוטען בסכום הדרוש לכם בהתאם למצב החירום אליו נקלעתם בדיוק כמו כל כרטיס אשראי אחר. תוכלו לטפל באירוע החירום ובמידת האפשר להמשיך את הטיול לפי התכנון המקורי ללא שיבושים שמביאה איתה הוצאה כספית לא מתוכננת.

הגעתם ליעדכם וכעת כל שנותר לכם הוא לאסוף את המזוודות ולהתחיל ליהנות. אבל… המזוודות לא מגיעות! במילה אחת, מתסכל! מדובר ללא ספק ברגע אימה עבור כל נופש בחו"ל. חוויה שכזו עשויה לאיים על המשך כל הטיול, מאחר וכל הציוד הדרוש לכם להמשך החופשה איננו. ללא ספק מבאס אבל עם פספורט קארד, זו עשויה להיות אפיזודה לא נעימה שחולפת במהרה. מדוע?

הכרטיס האדום של פספורט קארד יטען עבורכם תוך מספר דקות מרגע הדיווח על אובדן הכבודה ויאפשר לכם לרכוש את כל הדרוש עבורכם להמשך מושלם ואידיאלי של החופשה. לא תזדקקו לשבש את תכנון ההוצאות במהלך הנופש, לקצר את החופשה או לוותר על אטרקציות. הכיסוי תקף גם במקרים בהם המזוודה נגנבה במהלך החופשה. 

פספורט קארד: ייעוץ רפואי מישראל, ספורט אתגרי ושירותי חילוץ והצלה

פספורט קארד מאפשרת למבוטחיה אשר רכשו לעצמם פוליסת ביטוח חו"ל להתייעץ, בנוסף לקבלת שירות רפואי מקומי, עם רופאים מישראל בייעוץ טלפוני הזמין 24/7. כשנקלעים למצב חירום רפואי בארץ זרה ולא מוכרת, ייעוץ רפואי בשפתך מהווה עוגן מוכר של וודאות וידע מקצועי מונגש שערכו יקר מפז. בהתאם למצבכם הרפואי, תוכלו לבחור האם ברצונכם לגשת לקבלת טיפול מקומי ואחר כך להתייעץ טלפונית או ראשית, לפנות אל המוקד הטלפוני בארץ ובהתאם לייעוץ, לבחון פנייה אל מרכז רפואי קרוב.

מתכננים להגיע אל כפר נידח? הר גבוה במיוחד ללא קליטה? ג'ונגל סבוך או דווקא מרכזי ספורט אתגרי בחו"ל? פספורט קארד תספק גם לכם כיסוי מלא ומקיף עבור מקרי חירום ושירות מותאם אישית. אם אתם חוששים שמא לא תוכלו לנהל שיחות טלפוניות במקרה חירום, פספורט קארד מעמידה עבורכם שירות מלא של נציגים דרך הוואטסאפ ולא מענה ממוחשב! מתכננים טיול במסלול מאתגר במיוחד? פספורט קארד מעמידה שירותי איתור הצלה וחילוץ מיומנים הכוללים פינוי מוטס ממקום האירוע בעת הצורך.  

מעטפת ביטוחית מלאה

זקוקים להכוונה ופינוי אל בית חולים קרוב בעקבות מקרה חירום רפואי? פספורט קארד מספקת ללקוחותיה שירות שבמסגרתו הם יכוונו אל המרכז הרפואי הקרוב והאיכותי ביותר המתאים על מנת לספק מענה למקרה החירום. בעת חירום, לא תרצו להסתמך על עוברים ושבים או על דוקטור גוגל.

לכן, פספורט קארד תסייע לכם לנווט אל המקום המתאים ביותר על מנת לבדוק ולטפל בכם. המעטפת המלאה לא נגמרת בדלתות בית החולים, במסגרת הטיפול לא תדרשו בשום תשלום עבור השתתפות עצמית, תוכלו לקבל שירות מכל רופא ללא כל הגבלה של רשימת רופאים ונותני שירות מצומצמת, ובנוסף הטיפול הרפואי שתקבלו לא יהיה מוגבל בתקרת סכום מסוים אלא יותאם לחלוטין אל הצורך הרפואי שלכם. 

פספורט קארד: שירות מעל הכל!

במקרים בהם אתם נוסעים לתקופה שאינה מוגדרת מראש, או שהחלטתם להאריך את הטיול, תוכלו להאריך את ביטוח הפספורט קארד שלכם, באופן דיגיטלי במהלך שהותכם בחו"ל בקלות ובמהירות.

 

לחלופין, אם החלטתם לחזור טרם זמן הטיול שתוכנן מראש, תוכלו לקבל החזר כספי בגין הימים שלא נוצלו בחו"ל. בכל מקרה, ביטוח הנסיעות של פספורט קארד מאפשר לכם ליהנות מהחופשה בשלווה ובראש שקט!

 

 

פספורט קארד: הביטוח שלכם בחו"ל

לסיכום, כאשר אנחנו מתכננים חופשה, לרוב אנחנו רוצים "לנקות את הראש" ולהתרכז בהנאה ובכיף, אחרי הכל, רובנו לא טסים לחו"ל בכל שבוע. כדי שאירועים שונים לא יחבלו בחופשה שלנו ועל מנת שנוכל לרכז אנרגיות וכספים באטרקציות השונות ולא בשום דבר אחר, עלינו להשאיר את הטיפול במקרי החירום (בתקווה שלא יגיעו) למקצוענים, ולבטח את עצמנו ואת הקרובים לנו בפוליסת פספורט קארד ולטוס בראש שקט. חופשה בטוחה ומהנה! 

עדיין לא הצטרפתם לקהילת הפייסבוק הגדולה לארה"ב?

כתבות אחרונות​