fbpx

הופעות ופסטיבלים

חיי לילה

לינה מפנקת

קניות

קרוזים

פארקים לאומיים

פארקי שעשועים

10 אטרקציות במיאמי שאסור לכם לפספס

מה יש לעשות במיאמי? מיאמי פלורידה היא אחת מערי הנופש הכי מבוקשות בארה"ב, ואפשר להבין גם למה, החופים, מזג האוויר הטרופי, התרבות, האוכל, וההיסטוריה, הם רק חלק מהסיבות שכל כך הרבה אנשים מתאהבים במיאמי. תמצאו כאן 10 אטרקציות במיאמי פלורידה שאסור לכם לפספס.
מחפשים מלון במיאמי? תמצאו כאן רשימה של מלונות במיאמי שיסדרו לכם את החופשה.

מתי מומלץ לבקר במיאמי?

 הזמן המומלץ ביותר לביקור במיאמי  הוא בחודשים דצמבר-מאי, כאשר כמות המשקעים מועטה יחסית לשאר חודשי השנה, והטמפרטורות נוחות ונעות בין 16 ל-30 מעלות בממוצע. חודשי הקיץ (יוני-אוקטובר), פחות מומלצים לביקור מפני שמדובר בחודשים חמים ולחים מאוד, זוהי גם עונת ההוריקנים.

1. סאוט ביץ' מיאמי South Beach:

פותח את רשימת אטרקציות במיאמי הוא ללא ספק אחד החופים היפים בעיר, סאות 'ביץ' הוא המקום החם ביותר במיאמי, ביום וגם בלילה. ביום, תוכלו להתכרבל על החול הלבן עם ספר טוב או לקפוץ למים הקרירים. לאחר שטבלתם בשמש כל היום, רקדו אל תוך הלילה באחד מהמועדונים הפופולריים של החוף, או שבו על משקה עם חברים באחד הברים על החוף.
נקודה עם נוף מהמם לים היא South Point Park Pier.
אם אתם רוצים להנות משופינג איכותי, לכו ל Lincoln Road.
עוד נקודה שאסור לכם לפספס היא  SoFi (South of Fifth), זהו אזור יפיפה  עם ארכיטקטורה בסגנון דקו המוקף באורות נאון, מועדוני לילה, מסעדות, ומרינה ענקית.
סאוט' ביץ' הוא ללא ספק אחד החופים עם האווירה והנוף הטובים במיאמי. אם אתם רוצים לטעום מעוד חופים מדהימים במיאמי, תמצאו כאן את 3 החופים הטובים ביותר בעיר.

2. הפארק הלאומי אברגליידס Everglades National Park

פארק אברגליידס נחשב לאחת האטרקציות הטובות ביותר במיאמי. הפארק הוא בעצם שמורה ענקית המחולקת ל 9 אזורים.
האטרקציה המרכזית בשמורה היא  "Airboat Rides Everglades" זוהי סירה מהירה השטה לאורך ולרוחב מי האגם, מהסירה וכלו לראות את החיים הפראיים של האגם, שגולת הכותרת הם התנינים. את התנינים תוכלו לראות כמובן רק מרחוק. העונה הטובה ביותר לראות אותם היא הקיץ והסתו (החודשים החמים בשנה). חובבי הציפורים ייהנו גם מהסיור בסירה המהירה, השמורה היא בית ליותר מ 350 זני ציפורים. הציפורים הנדירות יתעופפו מעליכם במופע מרהיב לאורך כל הסיור. הסיור בסירה מלווה במדריך והסברים על הפארק.

מצאנו לכם 2 אתרים לרכישת כרטיסים במחירים מעולים.
שניהם נחשבים לאתרי כרטיסים מאוד אמינים שאלפי ישראלים ומיליוני בן אדם מזמינים מהם.
ברוב האטרקציות יש אפשרות ביטול חינם עד 24 שעות לפני. 

3. רחוב אוצ'ו בהוואנה הקטנה Calle Ocho

רחוב אוצ'ו עובר לאורך שכונת "הוואנה הקטנה". הרחוב הוא נווה מדבר של תרבות קובנית בלב מיאמי. הרחוב שופע במסעדות קובניות, מוסיקה, גפיטי וחניות בוטיק. לכו בעקבות "מסלול התהילה" המנציח 30 אומנים לטינים מפורסמים על כוכבים החקוקים במדרכה (בדומה להוליווד), כמו גלוריה אסטפן ואנריקה איגלסיס. בנוסף תוכלו למצוא ברחוב את "מוזיאון מפרץ החזירים", המספר את סיפור המלחמה שכמעט פרצה בין ארה"ב לקובה, וכמה כנסיות מרשימות.
לצד הרחוב נמצא "דומינו פארק" זהו פארק חמוד בו המקומיים מתכנסים כל יום ומשחקים את משחק הדומינו.

כדי להנות מהטעמים והריחות של השכונה חברי הקהילה שלנו המליצו לקחת סיור אוכל. מצאנו לכם סיור אוכל מומלץ בשכונה שייקח אתכם לכל המסעדות הכי טובות באזור.

4. ג'ונגל הקופים Monkey Jungle

ג'ונגל הקופים נוסד בשנת 1933 על חלקת יער טבעי בדרום מיאמי. הוא הוקם במטרה לחקור קבוצה של קופי ג'אווה בדרום מזרח אסיה בסביבתם המקורית. כיום, הג'ונגל גדל פי שלוש מגודלו המקורי, והוא מציע למבקרים בו אפשרות לצפות ביותר מ -30 מינים של קופים, כמו גם גורילות, קופיפים נדירים, ועוד. החוויה הייחודית של הג'ונגל היא שהקופים בו מסתובבים חופשי, ואילו המבקרים נמצאים בכלובים (מנהרות) ויכולים לצפות בהם.
לפרטים נוספים וכרטיסים בקרו באתר.

5. קירות ווינווד Wynwood Walls

ווינווד הוא אזור שיהיה בעבר תעשייתי ברובו, אבל היום הוא משמש כבית ליותר מ 70 גלריות ומוזיאונים, ואינספור ברים שכונתיים ומסעדות.
האזור כולו צועק אומנות, עם קירות ענקיים הצבועים ביצירות של מיטב האומנים מכל העולם, גלריות במגוון סגנונות, ועוד. זהו ללא ספק גן עדן לחובבי האינסטגרם והאומנות.
בנוסף תמצאו באזור שוק איכרים (farmer’s market) ענק עם למעלה מ 50 דוכני מזון ותוצרת חקלאית איכותית.

6. בייסדייד מרקט Bayside Marketplace in Downtown Miami

בייסייד מרקט הוא מתחם קניות ענק הממוקם בדאון טאון מיאמי. זוהי ללא ספק אחת מהאטרקציות הכי מתוירות במיאמי. במתחם יש מעל 150 חנויות ו 40 מסעדות. אם אתם חובבי שופינג אל תחמיצו ביקור באחד הקניונים היפים בארה"ב.
אם אתם כבר נמצאים באזור לכו לטייל בסביבת הדאון טאון של מיאמי. אתם יכולים ללכת בטיילת ליד המים או לצאת לשיט קצר.

7. שכונת קוקונט גרוב Coconut Grove

קוקונט גרוב היא אחת השכונות הראשונות במיאמי. זוהי שכונה עם אווירה בוהמית ומשפחתית. השילוב של פארקים ירוקים והמים הכחולים שנפרסים לכל אורכה של השכונה הופכים אותה למקום מושלם למי שרוצה לברוח מעט מהרחובות ההומים של מיאמי.
אל תחמיצו את Peacock Park המציע נוף מהמם לאוקיאנוס . בנוסף תמצאו באזור עשרות מסעדות אותנטיות, חנויות בוטיק, ארכיטקטורה ייחודית, ואווירה מקומית.

8. קי ווסט Key West

שכרו מכונית וסעו כ 4 שעות דרומה לאחד האזורים היפים במיאמי. קי ווסט הוא למעשה הקצה הדרומי של מיאמי והאזור הדרומי ביותר בארצות הברית. החוויה הכי מיוחדת בנסיעה היא ללא ספק הגשר המוביל לקי ווסט, זהו גשר באורך של 7 מייל (13.5 ק"מ), המוקף כולו באוקיאנוס כחול ואינסופי.
בקי ווסט תמצאו אינספור אטרקציות ימיות כמו- שחיית שנורלים או צלילה אל תוך השונית המלאה בדגים נדירים וחיות ים. במקום תמצאו עשרות בתי ספר לצלילה.
שייט- תוכלו לשוט ביאכטה או בסירה קטנה אל תוך השקיעה.
בנוסף תמצאו באזור מסעדות מעולות, ברים, ואווירת חוף רגועה. 
למדריך המלא לחופשה המושלמת בקי ווסט. 

אם אין לכם כוח לשכור רכב ולנסוע, מומלץ לרכוש טיול מאורגן לקי ווסט. תמצאו כאן כמה אפשרויות של טיולים מאורגן ממיאמי לקי ווסט ובחזרה במחיר נוח ועם אפשרות ביטול חינם 24 שעות לפני.

9. הבית של ארנסט המינגווי Ernest Hemingway Home & Museum

זהו בית מגוריו של הסופר המפורסם שהפך למוזיאון, הבית ממוקם בקי ווסט. הסופר האמריקני ארנסט המינגווי התגורר בבית הפלורידיאני המקסים הזה בין השנים 1931 ל 1940, לפני שעזב לקובה, וכעת אתם יכולים ללכת בעקבותיו. המבקרים יכולים לערוך סיור מודרך בחללי הפנים השמורים (הכוללים ריהוט מקורי), בבריכה ובגנים היפים. הסיור חושף סיפורים מעניינים על חייו של הסופר ועל פועלו. הבית הוא גם ביתם של כמעט 50 חתולים מגזעים שונים, שרבים מהם צאצאיו של כמה מחתוליו של המינגווי. אם אתם חובבי חתולים אל תחמיצו ביקור במקום.
לפרטים נוספים וכרטיסים בקרו באתר.

10 . מוזיאון המכוניות של מיאמי אוסף ג'יימס בונד Miami Auto Museum

מסיים את רשימת אטרקציות במיאמי הוא מוזיאון המכוניות של ג'יימס בונד. אם גם אתם מעריצים של ג'יימס בונד או חובבי מכוניות, אתם חייבים ללכת למוזיאון הזה! זהו המוזיאון עם אוסף ג'יימס בונד הגדול בעולם. במוזיאון תוכלו לראות מכוניות פאר מרשימות במיוחד ואוסף נדיר מהסרטים. אל תפספסו את "הלאונג' של ג'יימס בונד", המציג הליקופטרים, סירות, מכוניות, ואפילו טנק רוסי. חדר ה Super Car מציג תערוכת מכוניות אקזוטיות במיוחד עם טכנולוגיות מתקדמות. מוזיאון המכוניות ממוקם בצפון מיאמי.
מחפשים מלון במיאמי? תמצאו כאן רשימה של מלונות מומלצים במיאמי. 

רוצים עוד הנחות? רכשו את כרטיס ההנחות של מיאמי - Go City, שמעניק לכם עד 50% הנחה על מגוון אטרקציות במיאמי. באתר ויאטור מצאנו את המחיר הנמוך ביותר, ובנוסף יש אפשרות ביטול חינם עד 24 שעות לפני.

רוצים שמתכנן טיולים מנוסה יתכנן לכם את הטיול המושלם לארה"ב?

חסכו זמן והמון כסף עם תכנון טיול בהתאמה אישית. התכנון כולל- תכנון טיול מותאם אישית, הזמנת מלונות, הזמנת טיסות ורכב במחירים סופר משתלמים, ואפילו סיוע אישי במהלך הטיול.

קצת עלינו- עם שנים של ניסיון לצד מאגר ידע עדכני מקצועי וקהילתי עצום על ארצות הברית, אנחנו נעשה לכם סדר בבלאגן ונחסוך לכם המון זמן וכסף, עם תכנון מדוקדק עד הפרט הקטן ביותר, כדי להגשים לכם את הטיול החלומי שמותאם בדיוק לכם אישית.

 

תמצאו כאן עוד אטרקציות במיאמי במחירים מעולים ועם אפשרות ביטול חינם

Powered by GetYourGuide

עדיין לא הצטרפתם לקהילת הפייסבוק הגדולה לארה"ב?

כתבות אחרונות​