fbpx

הופעות ופסטיבלים

חיי לילה

לינה מפנקת

קניות

קרוזים

פארקים לאומיים

פארקי שעשועים

מיאמי עם ילדים- 10 אטרקציות לילדים במיאמי

מיאמי היא לא פחות מגן עדן לילדים, תמצאו בעיר שלל פעילויות לכל המשפחה שילהיבו אתכם ואת הקטנטנים. פארקי מים, גן חיות, חופים, מוזיאונים, ועוד.. אז כדי שלא תפספסו שום דבר הכנו לכם 10 פעילויות לילדים ולכל המשפחה במיאמי.
מחפשים מקום לישון במיאמי? תמצאו כאן רשימה של מלונות שיסדרו לכם את החופשה. 

1. פארק המים טידל קוב Tidal Cove Waterpark

פארק מים ענק לכל המשפחה שנמצא במלון מריוט. בפארק תמצאו מלא מגלשות מים מגניבות, בריכות המותאמות לילדים, מתחמי פיקניק, ועוד.
טיפ שלנו- מומלץ ללכת באמצע שבוע מפני שהמחירים הרבה יותר נמוכים וגם יש פחות עומס.

2. הפארק הלאומי אברגליידס Everglades National Park

פארק אברגליידס הוא אחת האטרקציות הטובות ביותר במיאמי. הפארק הוא בעצם שמורה ענקית המחולקת ל 9 אזורים.

האטרקציה המרכזית בשמורה היא  "Airboat Rides Everglades" זוהי סירה מהירה השטה לאורך ולרוחב מי האגם, מהסירה וכלו לראות את החיים הפראיים של האגם, שגולת הכותרת הם התנינים. את התנינים תוכלו לראות כמובן רק מרחוק. העונה הטובה ביותר לראות אותם היא הקיץ והסתו (החודשים החמים בשנה). חובבי הציפורים ייהנו גם מהסיור בסירה המהירה, השמורה היא בית ליותר מ 350 זני ציפורים. הציפורים הנדירות יתעופפו מעליכם במופע מרהיב לאורך כל הסיור. הסיור בסירה מלווה במדריך והסברים על הפארק.

מצאנו לכם 2 אתרים לרכישת כרטיסים במחירים מעולים.
שניהם נחשבים לאתרי כרטיסים מאוד אמינים שאלפי ישראלים ומיליוני בן אדם מזמינים מהם.
ברוב האטרקציות יש אפשרות ביטול חינם עד 24 שעות לפני. 

3. קירות ווינווד Wynwood Walls

מחיר כניסה- 10 דולר למבוגר. ילדים מתחת לגיל 12 נכנסים בחינם.

ווינווד הוא אזור שיהיה בעבר תעשייתי ברובו, אבל היום הוא משמש כבית ליותר מ 70 גלריות ומוזיאונים, ואינספור ברים שכונתיים ומסעדות.

האזור כולו צועק אומנות, עם קירות ענקיים הצבועים ביצירות של מיטב האומנים מכל העולם, גלריות במגוון סגנונות, ועוד. זהו ללא ספק גן עדן לחובבי האינסטגרם והאומנות. לאחרונה נוספו עוד 3 תערוכות מקורות.

בנוסף תמצאו באזור שוק איכרים (farmer’s market) ענק עם למעלה מ 50 דוכני מזון ותוצרת חקלאית איכותית.

4. חופים שמתאימים לילדים במיאמי:

אחד החופים הכי מומלצים לילדים במיאמי הוא חוף הוליווד (Hollywood Beach) החיסרון שלו הוא שהוא לא ממוקם במרכז מיאמי, והיתרון שלו הוא שהוא שקט ונגיש. תמצאו בחוף גינות משחקים לילדים וטיילת כיפית עם מסעדות.
אם אתם רוצים להישאר במרכז מיאמי אז חוף South Pointe Park Beach שנמצא ליד חוף סאוט ביץ גם הוא מומלץ לילדים, תמצאו בו גינות משחקים ושפע של מסעדות.

5. מוזיאון הילדים של מיאמי Miami Children’s Museum

תשכחו מכול המוזיאונים המשעממים, מוזיאון הילדים של מיאמי בהחלט מביא משהו מרענן וכיפי לעולם המוזיאונים. תמצאו בו שפע של פעילויות אינטראקטיביות לילדים, טירת חול בת שתי קומות עם אריחי פסיפס צבעוניים, חדר ים שתוכנן במיוחד עבור ילדים מתחת לגיל חמש, תערוכת הדובונים התרבותית ביותר בעולם ואולפן טלוויזיה. אבל נראה שהילדים הכי אוהבים את תערוכת הבנק עם עמדות קופה וצ'קים מזויפים, הסופרמרקט עם מסלולי הקופה, ואופנוע המשטרה והכבאית.

6. ביל באגס Bill Baggs Cape Florida State Park

הפארק נמצא ב Key Biscayne. בפארק תמצאו מגוון אטרקציות, פעילויות ומסעדות. האטרקציה החביבה ביותר על ילדים הוא טיפוס במדרגות המגדלור. בנוסף תוכלו לשוט בקיאקים, להשכיר אופניים, ולראות בעלי חיים. החופים של הפארק גם מומלצים למשפחות וילדים מפני שהם שקטים ונקיים יותר מהחופים של מרכז מיאמי. לפרטים נוספים בקרו באתר של הפארק.

7. ג'ונגל הקופים Monkey Jungle

ג'ונגל הקופים נוסד בשנת 1933 על חלקת יער טבעי בדרום מיאמי. הוא הוקם במטרה לחקור קבוצה של קופי ג'אווה בדרום מזרח אסיה בסביבתם המקורית. כיום, הג'ונגל גדל פי שלוש מגודלו המקורי, והוא מציע למבקרים בו אפשרות לצפות ביותר מ -30 מינים של קופים, כמו גם גורילות, קופיפים נדירים, ועוד. החוויה הייחודית של הג'ונגל היא שהקופים בו מסתובבים חופשי, ואילו המבקרים נמצאים בכלובים (מנהרות) ויכולים לצפות בהם.

8. גן החיות של מיאמי Zoo Miami

עוד אטרקציה מומלצת עם ילדים במיאמי היא גן החיות של מיאמי. בגן החיות תפגשו באריות, זברות, ג'ירפות, פילים, ועוד. בנוסף תוכלו לשכור אופניים ולסייר איתם במרחבי הספארי של הגן. הגן גם מציע מתחמי מים מגניבים שילדים ממש אוהבים (תביאו בגדי ים ובגדים להחלפה). לפרטים נוספים ולרכישת כרטיסים בקרו באתר של גן החיות של מיאמי.

9. פאן דמנשין FunDimension

המקום הזה הוא ללא ספק גן עדן לילדים ומבוגרים. תמצאו בו מתקנים תלת מימדיים מגניבים כמו קולנוע 7 מימד, מכוניות מתנגשות זוהרות בחושך, מתחם ענק של משחקי וידאו, ועוד. אם אתם רוצים להינות מכל החוויה תוכלו לרכוש את ה Combo game passes, שמאפשר לכם להינות מכל המתקנים במחיר אחד. לפרטים נוספים ולרכישת כרטיסים בקרו באתר של המקום.

10. מוזיאון המכוניות של מיאמי אוסף ג'יימס בונד Miami Auto Museum

מסיים את רשימת מיאמי עם ילדים הוא מוזיאון המכוניות של ג'יימס בונד. אם גם אתם מעריצים של ג'יימס בונד או חובבי מכוניות, אתם חייבים ללכת למוזיאון הזה! זהו המוזיאון עם אוסף ג'יימס בונד הגדול בעולם. במוזיאון תוכלו לראות מכוניות פאר מרשימות במיוחד ואוסף נדיר מהסרטים. אל תפספסו את "הלאונג' של ג'יימס בונד", המציג הליקופטרים, סירות, מכוניות, ואפילו טנק רוסי. חדר ה Super Car מציג תערוכת מכוניות אקזוטיות במיוחד עם טכנולוגיות מתקדמות. מוזיאון המכוניות ממוקם בצפון מיאמי.

רוצים עוד הנחות? רכשו את כרטיס ההנחות של מיאמי - Go City, שמעניק לכם עד 50% הנחה על מגוון אטרקציות במיאמי. באתר ויאטור מצאנו את המחיר הנמוך ביותר, ובנוסף יש אפשרות ביטול חינם עד 24 שעות לפני.

תמצאו כאן עוד אטרקציות במיאמי במחירים מעולים ועם אפשרות ביטול חינם

Powered by GetYourGuide

עדיין לא הצטרפתם לקהילת הפייסבוק הגדולה לארה"ב?

כתבות אחרונות​