fbpx

הופעות ופסטיבלים

חיי לילה

לינה מפנקת

קניות

קרוזים

פארקים לאומיים

פארקי שעשועים

3 החופים הכי יפים במיאמי

הדבר הטוב ביותר בחופים של מיאמי הוא שכולם פתוחים לקהל. בין אם אתם מחפשים יעד מבודד ובין אם אתם רוצים לבלות יום שלם בחוף תיירותי עמוס, מיאמי מציעה מגוון שלם של חופים לכל המבקרים בה.

מספר חופים במיאמי מעוטרים בעצי דקל שמספקים נווה מדבר מוצל, בעוד שאחרים הם מושלמים למי שרוצה להשיג את השיזוף היפהפה של הקיץ. הדבר היחיד שמשותף לכל החופים האלה הוא היופי הטבעי והמדהים שלהם.

ברוב החופים במיאמי יש מצילים מיומנים כדי להבטיח שכולם יהיו בטוחים בזמן השהייה בהם. הרוחות והגאות החזקים עלולים להיות די מסוכנים, ולכן ביציעי סוכות המצילים יש מערכת של דגלים שמזהירה את המבקרים מפני התנאים של הים.

תוכלו למצוא גם עשרות פארקים ציבוריים שמשתרעים לאורך החוף וכוללים מתקנים, שירותים, אזורי פיקניק וגרילים. אם אתם משתעממים מלשכב בשמש, החופים באזור מיאמי מציעים שפע של פעילויות והם גם קרובים למסעדות, ברים ואטרקציות שונות.

ועכשיו, קבלו את 3 החופים הכי יפים במיאמי:

1. חוף פארק לאמוס (Lummus Park Beach)

החוף ממוקם בצד המזרחי של Ocean Drive, חוף פארק לאמוס הוא יעד מושלם לצפות באנשים יפים, לשחק כדורעף ולהנות משיזוף מהמם. חוף פארק זה עוצב מחדש באמצע שנות השמונים, והוא כולל היום מדשאות ועצי דקל למי שמחפש צל.

צאו לטיול לאורך הטיילת היפה שמפרידה בין הדשא לחוף הים, ואכלו ארוחת צהריים באחת מהמסעדות הרבות במקום. חוף לאמוס הוא גם מקום פופולרי לצילומים טלוויזיוניים. סצנות ממיאמי וייס צולמו במקום הזה.

ישנן עשרות עמדות מציל לאורך החוף ומתקנים כמו מקלחות ושירותים.

1130 Ocean Dr, Miami Beach

2. מזח סאות' פוינט פארק (South Pointe Park Pier)

מזח סאות' פוינט פארק הוא חלק מפארק בן 66 דונם עם מגרש משחקים, מזח דייגים וכמה אזורי פיקניק. זה מקום מקסים אם אתם רוצים להתרחק מכל ההמולה של מרכז העיר מיאמי.

המזח מוקף בתעלת Government Cut ובאוקיאנוס האטלנטי, ומציע מתקנים שונים כמו מקלחות בחוץ, מסעדות נהדרות ומתקני שעשועים לילדים כדי להנעים להם את הזמן במשך שעה-שעתיים.

אם אתם כבר שם, תוכלו ליהנות מהנופים המרהיבים של פישר איילנד הסמוך וממפרץ ביסקיין (Biscayne Bay).

1 Washington Ave, Miami Beach

3. סרף סייד (Surfside)

אם אתם מחפשים אווירה שקטה בעיירת חוף קטנה וחלומית, צאו לבלות ב-Surfside, שמונה כ-6,000 תושבים. החוף מושך אליו תושבים מקומיים ותיירים, ומציע שפע של אפשרויות בילוי למבקרים, כולל מרכז הקהילה Surfside שבו נמצא אחד מפארקי המים הטובים בעיר.

נופשים ישמחו לשמוע שיש מצילים תורנים במהלך כל עונת הקיץ, ויש גם אזור פיקניק ממש על החוף. אתם יכולים לצפות להתערבב עם המקומיים שמגיעים לשם כדי להאזין להופעות מוזיקה חיות, להירגע על החוף ולשתות באחד הברים הסמוכים.

רוצים שמתכנן טיולים מנוסה יתכנן לכם את הטיול המושלם לארה"ב?

חסכו זמן והמון כסף עם תכנון טיול בהתאמה אישית. התכנון כולל- תכנון טיול מותאם אישית, הזמנת מלונות, הזמנת טיסות ורכב במחירים סופר משתלמים, ואפילו סיוע אישי במהלך הטיול.

קצת עלינו- עם שנים של ניסיון לצד מאגר ידע עדכני מקצועי וקהילתי עצום על ארצות הברית, אנחנו נעשה לכם סדר בבלאגן ונחסוך לכם המון זמן וכסף, עם תכנון מדוקדק עד הפרט הקטן ביותר, כדי להגשים לכם את הטיול החלומי שמותאם בדיוק לכם אישית.

 

עדיין לא הצטרפתם לקהילת הפייסבוק הגדולה לארה"ב?

כתבות אחרונות​