fbpx

הופעות ופסטיבלים

חיי לילה

לינה מפנקת

קניות

קרוזים

פארקים לאומיים

פארקי שעשועים

נאפה וואלי- עמק היין של ארה"ב

אזור נאפה הוא מקום מושלם לנופש. העמק נמצא כ 100 ק"מ מסן פרנסיסקו. אחרי שרצתם בין הרחובות הסואנים של הערים הגדולות של ארצות הברית, עשיתם שופינג, וטיילתם בפארקים הגדולים, נאפה ואלי הוא בדיוק המקום לקצת מנוחה. האזור נחשב לאחד האזורים הפסטורליים של ארצות הברית, עמק ירוק מלא בכרמים ויין משובח. תמצאו כאן את כל האטרקציות, דרכי ההגעה, טיפים, ומלונות מומלצים. 

טיול בעמק נאפה (Napa Valley)

אתר אינטרנטhttps://www.napavalley.com/

לינה בנאפה ואלי

המלונות בעמק נאפה לא זולים, רוב המלונות עולים בסביבות 300 דולר ללילה.

Cedar Gables–  זהו בית עץ גדול מידות ועתיק יומין, נבנה בשנת 1892 ושימש משפחה עשירה. כיום מחזיקה את המלון אישה "שעלתה" משוויץ. החדר שלנו היה יחסית קטן וההגעה אליו הייתה כרוכה בטיפוס רב של מדרגות אולם החדר היה נקי, המצעים מהסוג של הביוקר.

במקום 8-6 חדרי אירוח, כל האורחים אוכלים ארוחת בוקר סביב שולחן אחד גדול מה שיוצר דינמיקה ושיחות מעניינות. את האוכל מכין שף, כל בוקר הפתעה.

נאפה ואלי אטרקציות פופולריות

מסעדות- כיום פועלות בעמק מעל 150 מסעדות, בינהן 7 מסעדות עם כוכבי מישלן. שבו לאכול באחת המסעדות המעולות שיש לעמק להציע. כמעט כל המסעדות באזור מגישות אוכל אורגני ומקומי. מומלץ להזמין מקום מראש, במיוחד אם אתם מתכננים ללכת למסעדה בסוף שבוע. 

טיולי אופניים– מעבר ליין, עמק נאפה נחשב למקום עם קולינריה ומסעדות מעולות. בנאפה ואלי תמצאו עשרות חברות להשכרת אופניים. העמק ברובו שטוח וקל לניווט. אם אתם זוג זאת יכולה להיות פעילות מאוד רומנטית. פשוט השכירו את האופניים מאחת מחברות ההשכרה הפזורות בעמק, וצאו לסיור בין הכרמים הירוקים. 

שווקים– בימי שבת יש במקום שווקים של אמנים שמוכרים את מעשי ידיהם. המחירים יקרים, אבל עדיין שווה לטייל בין הדוכנים היפים ולקנות כמה מזכרות קטנות. 

סיור בעיירות– בנאפה ואלי שני כבישים שסביבם נמצאות כמה עיירות יפות. סעו לאורך הכבישים וסיירו בעיירות. הבתים שם מהממים, החוות ענקיות והיקבים מדהימים. תוכלו בדרך לאכול באחת המסעדות המקומיות, ולקנות מזכרות ונשנושים באחת מהחוות. 

סיורי יקבים

כיום פועלים באזור נאפה מעל 2,000 יקבים. הקרקע הפורייה ומזג האוויר היבש מאפשרים יצור של יין איכותי. מרבית היקבים בעמק הייין מרוכזים לאורך כביש 29. מומלץ להיכנס ל"טוריסט אינפורמיישן" בנאפה כדי לקבל מידע על היקבים המומלצים לסיבוב טעימות ואחה"צ יצאנו לסיור יין עצמאי.
שימו לב– אם רוצים סיור ביקב ותהליכי ייצור חובה להזמין מראש.
אם רוצים לטעום יין יש לקחת בחשבון שאחר כך צריך לנהוג. השוטרים שם הם לא פראיירים ויודעים שבאתם לטעום. הינשופים שם עובדים שעות נוספות.
טעימה אחת עולה בסביבות 38 דולר פלוס מיסים, והיא כוללת 4 כוסות יין וכולל הסברים על סוג היין, זני הענבים, סוג החבית ומשך האיחסון.
מומלץ להזמין טעימה אחת לזוג (חצי כוס לכל אחד, אחרת תצאו משם שיכורים).
מומלץ לבחור ביקב שיש בו גם כרמים בסביבה. וכך תוכלו להנות מטעימת יין וגם יהיה לכם איפה להסתובב עד שהיין יתפוגג מהגוף (שעה בערך).

יקבים מומלצים בנאפה ואלי:

יקב Hendry– יקב מומלץ שמרגיש כמו בבית. המארחים ביקב יגרמו לכם להרגיש כמו בבית. אתם יכולים להזמין סיור ביקב במחיר של 50 דולר שייקח אתכם בין הכרמים ויסביר לכם על תהליך היצור של היין. מומלץ להזמין מקום מראש באתר. 

Trefethen Family Vineyards– יקב משפחתי עם חצר ענקית ויין משובח. היקב מציע טעימות יין וסיורים. מומלץ להזמין מקום מראש באתר. 

O'Brien Estate Winery– יקב משפחתי קטן ואינטימי הממוקם בוילה גדולה על שדות העמק. טעימות הויין הם במרפסת של הוילה. הסיור ביקב הוא מאוד משכיל, תזכו ללמוד על כל תהליך היצור ולשמוע על ההיסטוריה של המקום. המחירים במקום סבירים ביחס לשאר היקבים. בגלל שהיקב יחסית קטן ולא כל כך מוכר תזכו לסיור כמעט פרטי. 

השכרת רכב:

 אם אתם מגיעים מסן פרנסיסקו מומלץ להשכיר רכב בשדה התעופה של סן פרנסיסקו. עלות ההשכרה משדה התעופה נמוכה יותר. עמק היין נמצא במרחק של 80 ק"מ מסן פרנסיסקו. 
טיפ- הימנעו מלצאת בשעות העומס, בין השעות 15:00-18:30. מפני שבשעות האלו יש פקקים מטורפים לאורך כל הדרך. 

רוצים שמתכנן טיולים מנוסה יתכנן לכם את הטיול המושלם לארה"ב?

חסכו זמן והמון כסף עם תכנון טיול בהתאמה אישית. התכנון כולל- תכנון טיול מותאם אישית, הזמנת מלונות, הזמנת טיסות ורכב במחירים סופר משתלמים, ואפילו סיוע אישי במהלך הטיול.

קצת עלינו- עם שנים של ניסיון לצד מאגר ידע עדכני מקצועי וקהילתי עצום על ארצות הברית, אנחנו נעשה לכם סדר בבלאגן ונחסוך לכם המון זמן וכסף, עם תכנון מדוקדק עד הפרט הקטן ביותר, כדי להגשים לכם את הטיול החלומי שמותאם בדיוק לכם אישית.

 

עדיין לא הצטרפתם לקהילת הפייסבוק הגדולה לארה"ב?

כתבות אחרונות​