fbpx

הופעות ופסטיבלים

חיי לילה

לינה מפנקת

קניות

קרוזים

פארקים לאומיים

פארקי שעשועים

ניו יורק לצעירים: כל המידע החשוב למטייל הצעיר!

על ידי חיפוש פשוט וקל באינטרנט תוכלו למצוא מידע רב על העיר האגדית ניו יורק. במאמר הבא ריכזנו עבורכם מידע רלוונטי אודות טיול בניו יורק לצעירים. אילו אטרקציות ומקומות אסור להחמיץ? כיצד מומלץ להתנייד בניו יורק? כל התשובות במאמר. 
מחפשים מלון בניו יורק במחיר שפוי? תמצאו כאן 7 מלונות מומלצים בעיר

כיצד מומלץ להתנייד בניו יורק?

מנהטן היא עיר עמוסה וצפופה מאוד, אך האופן בו היא בנויה הוא די הגיוני. לפני שאתם מתחילים לבזבז את חבילת הגלישה שלכם על גוגל מפות ולבזבז זמן יקר על ניווט בתוך מנהטן, כדאי לכם לעבור על מפת המקום עוד כשאתם נמצאים במלון, נסו להבין את האופן בו העיר בנויה וכיצד הרחובות ממוספרים. במידה ואתם מתקשים, תוכלו לפנות אל פקידי הקבלה של המלון בו אתם נמצאים או לשאול מקומיים.  

אתם יכולים להתנייד בניו יורק על ידי שימוש בסאבווי, אך קחו בחשבון שאתם עלולים להתבלבל במהלך השימוש בסאבווי. אפילו שקיימות מפות דרך של הרכבת, עדיין לוקח זמן להתמצא ולהבין מה היעד של כל רכבת ובאילו תחנות היא עוברת. כמו כן, בחלק גדול מהרכבות לא קיימת קריינות או שלטים שמראים באיזה תחנה אתם נמצאים ומהי התחנה הבאה.

ההמלצה שלנו, תשמשו בסאבווי רק במקרים שאתם חייבים, יש משהו הרבה יותר מיוחד בטיול רגלי ברחובות ניו יורק, שיגרום לכם לחוות את העוצמה האדירה של העיר התוססת, אפילו כאשר מדובר במרחקים גדולים. אם חשבתם להתנייד במוניות או אוטובוסים, חשוב שתיקחו בחשבון שהעיר פקוקה מאוד לאורך רוב שעות היום.

 

מקומות מומלצים בניו יורק לצעירים

להלן כמה אטרקציות בניו יורק לצעירים שכדאי לכם לבקר בהן:

  • פארק היי ליין – היי ליין, טיילת ציבורית יפיפייה שנבנתה על שרידי מסילת רכבת. הפארק בנוי על גדות נהר ההדסון ואורכו כ-1.6 קילומטרים. תוכלו ליהנות בו מצמחייה שופעת ומנקודות תצפית מרהיבות.

  • סנטרל פארק – מי לא שמע על הפארק האדיר שנמצא במרכז מנהטן. תוכלו לצאת לסיור רגלי בפארק וליהנות מהנופים המדהימים שהוא מציע, כמו כן יש אפשרות לשכור אופניים ולרכב איתם בשבילי הפארק.

  • תצפית אדג' על ניו יורק – תצפית גורד שחקים בגובה של לא פחות מ-100 קומות, הממוקמת בהאדסון יארדס. בתצפית אדג' תוכלו ליהנות מנקודות תצפית של 360 מעלות, ומנוף מרהיב ועוצר נשימה לכל הדעות!

  • הגנים הבוטניים של ניו יורק – בין האטרקציות המרהיבות ביותר שאסור לכם לפספס. הגנים הבוטניים של ניו יורק ממוקמים בשכונת ברונקס. מדובר על מתחם עצום בגודלו, שנחשב לאחד מהגדולים בארה"ב. בגנים הבוטניים תוכלו ליהנות מ-49 מתחמים שונים, וליהנות ממגוון רחב של צמחייה, עצים, פרחים ומפלים.

  • פסל החירות – פסל החירות הוא ללא ספק אחד הפסלים המוכרים ביותר ברחבי העולם. ישנן שתי דרכים עיקריות שבאמצעותן ניתן להגיע לאזור פסל החירות. דרך אחת, היא באמצעות מעבורת בתשלום לאי שעליו נמצא הפסל. דרך שנייה, היא לעלות על מעבורת ללא תשלום לסטייטן איילנד, אי שנמצא מדרומית למנהטן. המעבורת אינה עוגנת באי עצמו אך היא שטה די קרוב אל הפסל. חשוב לציין כי באי של פסל החירות בדרך כלל יש תורים ארוכים.

  • סוהו – אזור בילוי יוקרתי בשכונת מנהטן תחתית (LowerManhattan), שמציע מגוון מסעדות, בתי קפה וחנויות.

  • ברודווי – אם כבר ניו יורק, אז אין טיול בניו יורק בלי ברודווי. הופעות ומחזות זמר שהפכו לאטרקציה לכל המשפחה, תוכלו למצוא שם מחזות זמר מפורסמים כגון: מלך האריות, פנטום האופרה, שיקגו, ממה מיה ועוד.

  • אמפייר סטייט בילדינג – אטרקציה מרכזית בניו יורק. מדובר על אחד מגורדי השחקים הגבוהים בעולם. יש בו מרפסות תצפית מרהיבות ועוצרות נשימה שמשקיפות על העיר כולה.

  • בר הממתקים של קנדי – רופא השיניים שלכם בטוח לא ישמח לשמוע שעברתם בבר המתוקים של קנדי, למעשה מדובר על חנות ממתקים שממוקמת בשדרה החמישית באזור של יוניון סקוור, אם אי פעם חיפשתם ממתק מסוים ולא מצאתם, אתם יכולים להיות בטוחים שהוא נמצא בבר הממתקים של קנדי, תוכלו למצוא במקום כמעט כל ממתק שאתם יכולים לדמיין. ללא ספק מקום נהדר לעבור בו, ליהנות מהמבחר העצום וכמובן לרכוש מספר ממתקים להמשך הטיול בניו יורק.

 

ניו יורק לצעירים: מקומות בילוי פופולריים

  • המזנון – המזנון היא מסעדה שנמצאת ברשותו של השף הישראלי המפורסם אייל שני. מסעדה נהדרת עם מנות טעימות במיוחד, רוב הסיכויים שאם תעברו שם תשמעו שירים ישראלים שמתנגנים ברקע וגם תמצאו כמות לא קטנה של ישראלים שבאו ליהנות מארוחה טובה.

  • הארד רוק קפה – הסניף ממוקם קרוב מאוד לתחנה המרכזית ולטיימס סקוור, כל אדם שנכנס למקום פשוט נהנה מהחוויה, למרות שיש סניפים רבים של הארד רוק קפה ברחבי העולם, מדובר באחד הסניפים המיוחדים ביותר שקיימים. הסניף גדול מאוד ומעוצב בצורה יוצאת דופן, השירות נהדר, המנות טעימות מאוד, גדולות ובמחירים אטרקטיביים.

  • בר Rooftop – לא חסר מקומות בילוי בניו יורק לצעירים, אחד הנחשבים מביניהם הוא בר ה-"רופטופ" הנקרא גם 230 FIFTH, הבר ממוקם על הגג וניתן להשקיף ממנו על האמפייר סטייט בילדינג. אחלה מקום שכיף לשתות ולאכול בו. קחו בחשבון שיש למקום קוד לבוש, אז נא להתלבש בהתאם.

  • ברוקלין מיראז' – "נווה המדבר של ניו יורק", שנחשב לאחד המועדונים הגדולים ביותר בניו יורק. ממוקם בברוקלין בשכונת וויליאמסבורג. תוכלו ליהנות ממסיבות מטורפות עם אמנים מובילים מרחבי העולם.

  • מקאו טרידינג קו (Macao Trading Co) – מסעדת בר/מועדון הממוקמת בלב הסוהו במנהטן. תוכלו ליהנות מקוקטיילים אקזוטיים וטעימים במיוחד, אוכל אקסקלוסיבי, מוזיקה טובה ואווירה נהדרת.

אם אתם מתכננים טיול לצעירים בניו יורק, יש אינספור אפשרויות בילוי נהדרות עבורכם, כל שנותר לכם הוא רק לבחור וליהנות! חופשה מהנה!

רוצים עוד הנחות? רכשו את כרטיס ההנחות של ניו יורק - Go City, שמעניק לכם עד 50% הנחה על מגוון אטרקציות בעיר. באתר ויאטור מצאנו את המחיר הנמוך ביותר, ובנוסף יש אפשרות ביטול חינם עד 24 שעות לפני.

רוצים שמתכנן טיולים מנוסה יתכנן לכם את הטיול המושלם לארה"ב?

חסכו זמן והמון כסף עם תכנון טיול בהתאמה אישית. התכנון כולל- תכנון טיול מותאם אישית, הזמנת מלונות, הזמנת טיסות ורכב במחירים סופר משתלמים, ואפילו סיוע אישי במהלך הטיול.

קצת עלינו- עם שנים של ניסיון לצד מאגר ידע עדכני מקצועי וקהילתי עצום על ארצות הברית, אנחנו נעשה לכם סדר בבלאגן ונחסוך לכם המון זמן וכסף, עם תכנון מדוקדק עד הפרט הקטן ביותר, כדי להגשים לכם את הטיול החלומי שמותאם בדיוק לכם אישית.

 

תמצאו כאן עוד אטרקציות בניו יורק במחירים מעולים ועם אפשרות ביטול חינם

Powered by GetYourGuide

עדיין לא הצטרפתם לקהילת הפייסבוק הגדולה לארה"ב?

כתבות אחרונות​