fbpx

הופעות ופסטיבלים

חיי לילה

לינה מפנקת

קניות

קרוזים

פארקים לאומיים

פארקי שעשועים

מתכננים לבקר בדיסני או ביוניברסל?

מומלץ שתתכננו את לוחות הזמנים של הטיול שלכם כך שהביקור בפארקים אלה לא יהיה בימי סוף השבוע – ימי שבת וראשון (וכן מאוד לא מומלץ לבקר בפארקים בחגים לאומיים, ובפרט בתקופת חופשת חג המולד/שנה אזרחית חדשה ובתקופת חג הפסחא). יש כמה אתרים שדרכם אפשר לנסות לקבל מושג לגבי עמוס הצפוי בפארק ביום בו תרצו לבקר בו כמו למשל האתר הזה.
אם בכוונתכם לבקר בפארקים של חברת יוניברסל מומלץ מאוד לשקול לרכוש כרטיס עוקף תורים (בעיקר אם בכוונתם לבקר בפארקים אלה בימים שנחשבים עמוסים יחסית). לפארקים של חברת דיסני אי אפשר לרכוש כרטיסים עוקפי תורים, אך כן יש אפשרות להשתמש בפאסט פאס שבעזרתו אפשר להפוך את השהות בפארקים להרבה יותר סביר מבחינת עמידה בתורים (אין פאסט פאס לפארקי המים של חברת דיסני). דיסנילנד קליפורניה (אנהיים): פאסט פאס מקס מאפשר הזמנת מקום מראש לכמה מתקנים ביום (לשעה מסויימת) – לרכישה יחד עם כרטיס הכניסה לפארק. דיסניוורלד פלורידה (אורלנדו): "פאסט פאס פלוס" כלול במחיר הכרטיס, ניתן להזמין מקום לעד שלושה מתקנים – אונליין, לאחר רכישת הכרטיס לפארק (עדיף מבעוד מועד).

Undercover Tourist is the trusted name for Discount Theme Park Tickets . Save up to $149 per ticket. Backed by 365 Day Refund Policy and A+ BBB Rating.

נטע דגני כתבה 15 מדריכי נסיעות לצפון אמריקה.
רוצים לקרוא על טיפים נוספים לטיול? גלשו למדור מידע שימושי באתר של נטע דגני
כל הזכויות על התמונות והטקסט שייכות לנטע דגני

עדיין לא הצטרפתם לקהילת הפייסבוק הגדולה לארה"ב?

כתבות אחרונות​