fbpx

הופעות ופסטיבלים

חיי לילה

לינה מפנקת

קניות

קרוזים

פארקים לאומיים

פארקי שעשועים

מטווחי ירי בלאס וגאס- חוויה מטורפת מלאה באקשן ואדרנלין  

אם אתם חובבי יריות ואקשן לאס וגאס היא המקום לעשות את זה. ברחבי העיר תמצאו עשרות מטווחי ירי מלאי אדרנלין שיאפשרו לכם להרגיש לרגע כמו בסרט של רמבו.
אז כדי שלא תפספסו את כל האקשן, תמצאו כאן את המדריך המלא למטווחי ירי בלאס וגאס עם המלצות על 5 המטווחים הכי פופולריים בעיר.

שדה מלחמה לאס וגאס Battlefield Vegas‬:

בטלפילד נחשב ללא ספק לאחת מאטרקציות הירי הכי פופולריות בלאס וגאס. במקום הזה תוכלו באמת להרגיש כמו בשדה מלחמה. תוכלו לבחור לירות במגוון רחב של מעל 1000 סוגי נשקים, לפי הרמה והיכולות שלכם. היתרון של המקום הוא שהוא באמת יגרום לכם להרגיש בשדה אימונים, המאמנים הם כולם אנשי צבא מקצועיים, ואפילו הרכבים שיסיעו אתכם למטווח הם רכבים צבאיים.
אם אתם פחות חובבים יריות תוכלו להסתפק במשחקי וידאו מגניבים, או ללכת למוזיאון הממוקם ליד הטווחים ומציג תצוגות של מכונות יריה, הליקופטרים צבאיים, וטנקים.
בנוסף תמצאו במקום חנות מזכרות מגניבה ותיאטרון להקרנת סרטים. לפרטים והזמנה בקרו באתר.

המטווח 702 The Range ‬:

זהו המטווח המקורה הגדול ביותר בנאבדה עם 16 מסלולי ירי. המקום ממוקם רק כמה דקות מהסטריפ של לאס וגאס, ונחשב לאחד מהמטווחים הפופולריים בעיר. תוכלו לבחור בין מגוון רחב של סוגי נשקים, וחוויות ירייה.
הצוות המקצועי והחברותי של המקום ילווה אתכם בכל התהליך, יסבירו לכם על אמצעי הזהירות והבטיחות, ויאמנו אתכם לקראת המטווח שלכם.
בנוסף המקום מציע- קורסי ירי, מתחמי VIP  לקבוצות (אם אתם באים עם קבוצה של חברים שווה לכם אולי להזמין חבילת VIP), חנות מזכרות, ושאטלים חינמיים ממגוון מלונות בעיר. לפרטים נוספים והזמנה בקרו באתר.

מרכז הירי של לאס וגאס Las Vegas Shooting Center‬:

עוד מטווח מומלץ בלאס וגאס הוא מרכז הירי של לאס וגאס. המטווח ממוקם כ 1 ק"מ מהסטריפ של וגאס, ומספק הסעות חינם ממגוון מלונות בעיר ברכישת כרטיסים מראש.
בין אם אתם מעדיפים אקדחים, מקלעים, או רובי צלפים, תמצאו כאן את החבילה המתאימה ביותר בשבילכם. המקום מציע מגוון חבילות נשק כך שתוכל להתאים אישית את החוויה שלכם באופן מלא לצרכים שלכם. הצוות המקצועי והחברותי של המקום ילווה אתכם בכל התהליך, יסבירו לכם על אמצעי הזהירות והבטיחות, ויציע לכם הצעות לשיפור הדיוק שלכם. לפרטים נוספים והזמנה בקרו באתר.  

מועדון הנשק של הסטריפ ‪Strip Gun Club‬:

מועדון הנשק של לאס וגאס נמצא בשדרות לאס וגאס כמה דקות נסיעה מהסטריפ, ומספק הסעות חינם ממגוון מלונות בעיר ברכישת כרטיסים מראש. היתרון המרכזי שלו הוא המיקום, הוא המתחם ירי היחיד שממוקם קרוב לסטריפ. בנוסף המקום מציע מגוון מטורף של נשקים וחבילות ירי משתלמות. כמו בכל מטווחי הירי האחרים, גם כאן תוכלו להיעזר בצוות המקצועי שילווה אתכם בתהליך על מנת שתוציאו את המקסימום שלכם.
בנוסף המקום מקיים אירועים מגניבים לקבוצות, מסיבות רווקים או רווקות, ועוד.

עדיין לא הצטרפתם לקהילת הפייסבוק הגדולה לארה"ב?

כתבות אחרונות​