fbpx

הופעות ופסטיבלים

חיי לילה

לינה מפנקת

קניות

קרוזים

פארקים לאומיים

פארקי שעשועים

דאון טאון לאס וגאס- 7 דברים כיפים לעשות בעיר התחתית של לאס וגאס

אם אתם נמצאים בלאס וגאס אל תפספסו ביקור בדאון טאון של העיר. מרכז העיר הוא בעצם המקום שבו נולד כל הרעיון של לאס וגאס. תמצאו בו שפע של היסטוריה, מוזיאונים, מרכזי קניות, רחוב פרימונט המפורסם, ואווירה של לאס וגאס של פעם. אז כדי שלא תפספסו שום דבר תמצאו כאן 7 דברים שלא כדאי לפספס בדאון טאון לאס וגאס.

1. צאו לשופינג בקניון דאון טאון סאמרלין Downtown Summerlin:

סאמרליו הוא אזור קניות יוקרתי שממוקם בחלק הדרומי של לאס וגאס. באזור תמצאו שכונת מגורים יוקרתית ומרכזי קניות. היתרון של המקום הוא שהוא לא עמוס בתיירים, ולכן האווירה בו נעימה יותר מאווירת הסטריפ העמוסה. אז אם בא לכם לעשות את הקניות שלכם בכיף, זה המקום בשבילכם. בין המותגים שתמצאו במתחם תמצאו את- בננה רפובליק, סטיב מאדן, ויקטוריה סיקרט, מייסיס, וגאפ, עוד. בנוסף תמצאו במקום שוק איכרים חמוד שפעיל בשבת ועשרות מסעדות מעולות.

2. צאו לבלות ב DLVEC:

מרכז האירועים של דאונטאון לאס וגאס, או בקיצור DLVEC, הוא מקום ענק לאירועים באוויר הפתוח שיש בו מקום להכיל עד אחד עשר אלף איש. המרכז מארח הכל- מפסטיבלים בני שלושה ימים ועד לקונצרטים של רוק כבד. בנוסף, בימים בהם מתקיימים אירועי ספורט גדולים המקום משדר את המשחק על מסך ענק מלא בצופים אחרים, האווירה במקום מטורפת.

3. צאו בלילה לבר קומון וולט Commonwealth:

Commonwealth הוא בר יוקרתי ברחוב Fremont עם עיצוב בהשראת תקופת היובש של שנות ה 20 בארה"ב. איך שתכנסו לבאר הזה תרגישו שחזרתם אחורה בזמן, עיצוב הפנים כהה, מרוהט בשרפרפים מצופים עור ונברשות אקסטרווגנטיות, מאחורי הבר, מוצב הדפס מ של בנות בורלסק מעל האוסף הנרחב של בקבוקי הוויסקי.

הבר בסגנון ה"ספיק איזי" כולל מרפסת גג עם מקומות ישיבה בספה שהיא המקום המושלם ללגום קוקטייל בשעת בין ערביים ולראות את אורות הניאון של רחוב פרמונט מתעוררים לחיים.

4. קחו תמונה עם Vegas Vic:

Vegas Vic הוא שלט הניאון האייקוני של דאונטאון לאס וגאס. המראה העליז של הקאובוי מציץ אליך למטה יסמן לכם שאתם בוודאות שאתה בדאון טאון לאס וגאס.

השלט נחנך ב-1951 והיה מנופף לעבר המבקרים ברחוב פרמונט וכן להגיד את הודעת הברכה, "שלום שותף" במרווחים של חמש עשרה דקות. הדמות המחייכת והקורצת גובהה ארבעים מטרים והיא מוארת עשרים וארבע שעות ביממה.

כיום וגאס ויק אולי כבר לא מנופף או מדבר, אך ניתן לצלם איתו תמונה נהדרת למזכרת.

5. לכו לפחד ב Fear The Walking Dead:

אם אתם רוצים קצת לפחד בקרו ב-Fear The Walking Dead שנמצא ברחוב פרמונט במרכז לאס וגאס. זהו חדר בריחה הנבנה בהשראת תוכנית הטלוויזיה הפופולרית. בחדר תמצאו גופות במיטות, תאורה ירוקה ומפחידה ומאה מקומות שבהם יכול להסתתר אחד מהמתים.

נסו להימלט מהמבוך של מתקן רפואי צבאי מאולתר בזמן שהמוני הזומבים מתאספים סביבכם. טכנולוגיה משוכללת ואודיו נהדר הופכים את המקום לחוויה בלתי נשכחת. תתכוננו לצרוח. הזומבים האלה אמיתיים.

6. שוטטו ברחוב פרימונט Freemont Street:

לפני כמה שנים הרחוב היה נחשב למיושן, ולא רלוונטי. אבל היום, לאחר שיפוץ נרחב, רחוב פרימונט מוכן שוב להתחרות בסטריפ על תשומת לב המבקרים.

האטרקציה המרכזית ברחוב היא- מופע האור הגדול של "Viva Vision" עם 12.5 מיליון מנורות לד ומערכת סאונד של 550,000 וואט. בנוסף תמצאו באזור עמדות אוכל, חנויות מזכרות, קו אומגה ענק, ואוירה מקומית.

מופע האור של שש הדקות מתרחש מדי שעה בין השעות 18:00 עד 1:00 לפנות בוקר.
רחוב פרמונט פעיל בכל שעה ביום או בלילה.  הכניסה לאזור היא בחינם, אם כי חלק מהאטרקציות הממוקמות מתחת לחופת Viva Vision יעלו תוספת. למידע נוסף, בקרו באתר של רחוב פרימונט.

7. לכו לאכול- מסעדות מומלצות בדאון טאון וגאס:

Pizza Rock– מסעדת דה רוק היא הרבה יותר מפיצה. תמצאו בה אוירה אמריקאית עם מוזיקה כיפית ומגוון סוגים של בירות, וכמובן פיצה איטלקית מהטובות בעולם.

התפריט עשיר במגוון רחב של פיצות ותוספות כמו- נפוליטנה, מרגריטה, 4 גבינות ועוד. זוהי ללא ספק הפיצה הטובה בלאס וגאס. 

VegeNation– המקום הזה הוא ללא ספק גן עדן לצמחוניים. תמצאו במסעדה תפריט שכולו 100% אורגני עם כל המנות האהובות- פיצות, טאקוס, המבורגר צמחוני. המחירים במקום ממש סבירים, והאיכות מעולה.
ארוחת הבראנץ' גם היא מומלצת במיוחד, עם משקאות סמוטיז מלאים בחלבון, וקרפים במגוון טעמים. לפרטים ולהזמנות בקרו באתר. לעוד מסעדות מעולות בלאס וגאס. 

רוצים עוד הנחות? רכשו את כרטיס ההנחות של לאס וגאס- Go City, שמעניק לכם עד 50% הנחה על מגוון אטרקציות בעיר. באתר ויאטור מצאנו את המחיר הנמוך ביותר, ובנוסף יש אפשרות ביטול חינם עד 24 שעות לפני.

רוצים שמתכנן טיולים מנוסה יתכנן לכם את הטיול המושלם לארה"ב?

חסכו זמן והמון כסף עם תכנון טיול בהתאמה אישית. התכנון כולל- תכנון טיול מותאם אישית, הזמנת מלונות, הזמנת טיסות ורכב במחירים סופר משתלמים, ואפילו סיוע אישי במהלך הטיול.

קצת עלינו- עם שנים של ניסיון לצד מאגר ידע עדכני מקצועי וקהילתי עצום על ארצות הברית, אנחנו נעשה לכם סדר בבלאגן ונחסוך לכם המון זמן וכסף, עם תכנון מדוקדק עד הפרט הקטן ביותר, כדי להגשים לכם את הטיול החלומי שמותאם בדיוק לכם אישית.

 

תמצאו כאן עוד אטרקציות בלאס וגאס במחירים מעולים ועם אפשרות ביטול חינם

Powered by GetYourGuide

עדיין לא הצטרפתם לקהילת הפייסבוק הגדולה לארה"ב?

כתבות אחרונות​