fbpx

הופעות ופסטיבלים

חיי לילה

לינה מפנקת

קניות

קרוזים

פארקים לאומיים

פארקי שעשועים

מדריך לכבישי אגרה בארצות הברית

כבישי אגרה בארצות הברית, איך מזהים? איפה משלמים? האם זה עדיף או שניתן לנסוע בדרכים חלופיות? איך ניתן לשלם את כבישי האגרה בארה"ב? כל התשובות במדריך המלא לכבישי אגרה בארצות הברית.

איך משלמים את כבישי האגרה בארה"ב?

כמעט כל כבישי האגרה בארצות הברית מקבלים את ה ez pass. בחוף המערבי לא מקבלים את האיזי פס יש מכשיר שנקרא FasTrak. אם אין לכם את מכשיר האיזי פס, תוכלו לשלם באשראי או במזומן. חלק מהכבישי אגרה בארה"ב מקבלים כיום רק איזי פס, במידה ואין לכם את המכשיר תצטרכו לשלם עמלה ודמי טיפול לחברת השכרת הרכב.
אם אתם רוצים לשלם במזומן חשוב שלא תשתלבו בנתיבים בהם מצויין  No Cash.

איזי פס- הדרך הקלה לשלם את האגרה בארה"ב:

איזי פס הוא מכשיר המותקן על הרכב שלכם ומכיל את פרטי הרכב ומאפשר לכם לעבור בכבישי האגרה בארצות הברית בחוף המזרחי באופן חופשי, כאשר בסוף הטיול שלכם תקבלו חיוב עבור כל כבישי האגרה שעברתם בהם. היתרון הגדול של איזי פס הוא החיסכון בזמן, הוא פשוט חוסך לכם את ההמתנה בתור לתשלום האגרה ומפשר לכם לעבור באופן חלק. עם הגיעכם לנקודות החיוב בכבישי האגרה תבחינו במסלולים המסומנים ומיועדים לנהגים בעלי המכשיר. מסלולים אלה מאפשרים לכם לעבור את מחסום האגרה בלא עיכובים. מערכת ה ez pass קולטת את פרטי הרכב ומיידעת את חברת ההשכרה בדבר החיוב. עלות המכשיר נעה בין 2 עד 7 דולר ליום. חשוב שתבקשו את המכשיר במעמד ההשכרה של הרכב. במידה ונכנסתם לתוך מסלול של איזי פס ללא המכשיר תצטרכו לשלם עמלה גבוה של 20 דולר על כל כניסה, לכן אם לא התקנתם את המכשיר על הרכב שלכם מומלץ שתשימו לב שאתם לא נכנסים למסלול של האיזי פס. בנוסף במיוחד במזרח ארצות הברית יש כבישים שעובדים כיום אך ורק עם מערכת איזי פס. חשוב להדגיש בהאיזי פס לא עובד ברוב המדינות בחוף המערבי. בחוף המערבי יש מכשיר שנקרא FasTrak.

האם ניתן לרכוש מכשיר איזי פס?

התשובה היא כן. נכנסים לאחת מחנויות הנוחות בתחנות הדלק, בחנות הנוחות רוכשים מכשיר Ezpass בעלות של 25 דולר (מגיע טעון עם 15 דולר לשימוש עתידי). לאחר מכן, אתם צריכים להיכנס לאתר ולעבור תהליך רישום קצר, לאחר מכן אתם צריכים להדביק את המכשיר לשימשה (המכשיר מגיע עם מדבקות סקוץ) ואתם מוכנים לכבישי האגרה עם תשלום רק על מה שנסעתם. המכשיר מתאים לכל תקופה, ניתן להחליף רכבים וניתן לשמור לנסיעה הבאה.

איך מתבצע החיוב על כבישי האגרה?

בדרך כלל התשלום על כבישי האגרה משתנה בהתאם לאורך המסלול. ברוב הפעמים תצטרכו לשלם בסוף המסלול. ישנם גם כבישים בהם התשלום הוא קבוע ותצטרכו לשלם את האגרה בכניסה למסלול.
בכניסה לגשרים או מנהרות תצטרכו לשלם בדרך כלל בכניסה אליהם.

איך ניתן להימנע מתשלום על כבישי אגרה בארצות הברית?

פשוט הגדירו בוויז או בגוגל מאפס שאתם לא רוצים לנסוע בכבישי אגרה. חשוב לשים לב שהדבר לא מאריך לכם מאוד את הדרך. לא תמיד משתלם לנסוע בדרכים חלופיות, במיוחד בשעות העומס ובמיוחד בערים הגדולות. לעוד אפליקציות שימושיות בארהב. 

טיפים שימושיים להשכרת רכב בארצות הברית:

  1. חשוב שתבדקו את הרכב לפני הנסיעה! אם זיהיתם בעיות דווחו עליהם לפני הנסיעה (סביר להניח שלא יהיו).
  2. שימו לב שבדרך כלל נהגים מתחת לגיל 25 מחויבים בתוספת תשלום. נהגים מגיל 21 עד גיל 25 בארה"ב מחויבים בתוספת תשלום גבוה יחסית של בין 20 עד 30 דולר ליום.
  3. שימו לב שהרבה פעמים המחיר הוא לנהג אחד בלבד (זה שמתייצב בחברת ההשכרה). אם אתם רוצים להוסיף נהגים נוספים תצטרכו לשלם תוספת של בערך 5 דולר ליום.
  4. כל הרכבים בארה"ב הם אוטומטיים.
  5. הרישיון הישראלי הוא בינלאומי ותקף בארה"ב, לכן אין יותר צורך להוציא רישיון בינלאומי בממס"י. אם אתם ממש חוששים אתם יכולים להנפיק רישיון בינלאומי, תוכלו באתר הממשלתי למצוא את המקום הקרוב אליכם המנפיק את הרישיון.
  6. חשוב להגיע עם כרטיס אשראי בינלאומי בתוקף ופעיל. כרטיס האשראי נועד לתשלום דמי פיקדון לתקופת השכירות ולצורך תשלומים נוספים כגון כבישי אגרה נזקים וכו׳.
  7. חשוב לשים לב שאם שוכרים רכב ביעד Xומחזירים ביעד Y ייתכן ותדרשו לשלם דמי החזרה לכן כדי לבדוק את הנושא מראש בעת השכרת הרכב.
  8. אם הזמנתם את הרכב מראש- לאחר ביצוע הזמנת הרכב ישלח אליכם וואוצ'ר השכרה עם פרטי הזמנת הרכב. מומלץ שתבדקו כי כל תנאי ההשכרה המצוינים בו אכן תקינים.

רוצים שמתכנן טיולים מנוסה יתכנן לכם את הטיול המושלם לארה"ב?

חסכו זמן והמון כסף עם תכנון טיול בהתאמה אישית. התכנון כולל- תכנון טיול מותאם אישית, הזמנת מלונות, הזמנת טיסות ורכב במחירים סופר משתלמים, ואפילו סיוע אישי במהלך הטיול.

קצת עלינו- עם שנים של ניסיון לצד מאגר ידע עדכני מקצועי וקהילתי עצום על ארצות הברית, אנחנו נעשה לכם סדר בבלאגן ונחסוך לכם המון זמן וכסף, עם תכנון מדוקדק עד הפרט הקטן ביותר, כדי להגשים לכם את הטיול החלומי שמותאם בדיוק לכם אישית.

 

עדיין לא הצטרפתם לקהילת הפייסבוק הגדולה לארה"ב?

כתבות אחרונות​