fbpx

הופעות ופסטיבלים

חיי לילה

לינה מפנקת

קניות

קרוזים

פארקים לאומיים

פארקי שעשועים

וירג'יניה – 10 אטרקציות שאסור לכם לפספס

וירג'יניה היא אחת מהמדינות הראשונות שהצטרפו לארצות הברית וממנה גם יצאו הכי הרבה נשיאים. תמצאו בה שפע של היסטוריה, מבנים יחודיים, מוזיאונים מרשימים, ועיירות קולוניאליות שייקחו אתכם אל ארצות הברית של המאה ה 18.

קצת על ההיסטוריה של וירג'יניה:

וירג'יניה נקראת על שמה של המלכה אליזבת הראשונה שכונתה "המלכה הבתולה" – "The Virgin Queen". וירג'יניה היתה לאחת המדינות הראשונות בארצות הברית, וסיפקה לה את רבים ממנהיגיה החשובים הראשונים כמו ג'ורג' וושינגטון ותומאס ג'פרסון, בנוסף לעוד שישה נשיאים אשר נולדו במדינה. המדינה כולה מלאה בהיסטוריה של ארצות הברית.

10 אטרקציות בוירג'ינה שאסור לכם לפספס:

1. גני בוש Busch Gardens:

זהו פארק שעשועים ענק בסגנון ארופאי. תמצאו בפארק רכבות הרים ברמות שונות, חלקן מפחידות במיוחד. בנוסף מתקיימות בכל יום בפארק הצגות ומופעי ריקודים, הפעלות לילידים, איזורים עם בעלי חיים, ועוד. 

2. בית הקברות הלאומי ארלינגטון Arlington National Cemetery:

זהו בית קברות ענק המשקיף על וושינגטון הבירה. בית הקברות הלאומי ארלינגטון הוא המקום שבו קבורים כמה מהאנשים המפורסמים ביותר בארצות הברית. המתויירים ביותר הם קברם של הנשיא ג'ון פ. קנדי ​​וקבר החייל האלמוני.

3. שרלוטסוויל Charlottesville:

היא עיר קטנה הנמצאת במרכז במדינת וירג'יניה ומתגאה בשני נשיאים יצאו ממנה-  ג’יימס מונרו ותומאס ג’פרסון. תוכלו לבקר באחוזה של תומאס ג'פרסון, זהו אחד הבתים היפים והמתויירים ביותר בארצות הברית. תומאס ג'פרסון עיצב את הוילה בעצמו, בהשראה איטלקית. ברחבי הבית, תראו כמה מהמצאותיו של ג'פרסון, המראות פן נוסף של כישרונותיו. בחלקו האחורי של הבית נמצאים הגנים ההיסטוריים הנרחבים, שתוכננו גם הם על ידי ג'פרסון, ולמטה בית הקברות המשפחתי עם אובליסק המסמן את קברו של ג'פרסון.

4. פארק שננדואה Shenandoah National Park:

פארק נפלא המכוסה ביערות והוא משמש ככניסה להרי הבלו רידג’, שהם חלק מרכס הרי האפלאצ’ים. בפארק תמצאו שפע של אטרקציות ביניהם האחוזה של הנשיא הוור, ושפע של מסלולי טיול. אם אתם נמצאים בפארק בחודש אוקטובר אל תחמיצו את השלכת היפיפייה שמכסה את כל הפארק בצבעי כתום ואדום. לפרטים נוספים ומסלולי טיול בקרו באתר הרשמי של הפארק.

5. העיירה ויליאמסבורג Colonial Williamsburg:

ברגע שתכנסו לעיירה הזאת תרגישו שהגעתם לארצות הברית של המאה ה 18. כאן תוכלו לעמוד במקום בו נשא פטריק הנרי את נאומו המרגש, ללכת באותם רחובות של תומס ג'פרסון, ולהתענג על ארוחה שבה ג'ורג' וושינגטון נהנה מארוחות ערב של פירות ים. רוב הבניינים המקוריים של העיר עדיין עומדים בה.

וויליאמסבורג הייתה בירת וירג'יניה משנת 1705 ולאורך כל המהפכה. הקרב האחרון של המלחמה נערך בה. בנוסף היא הייתה לאחת הבירות הקולוניאליות המשגשגות והפעילות ביותר מבחינה פוליטית.

מצאנו לכם 2 אתרים לרכישת כרטיסים במחירים מעולים.
שניהם נחשבים לאתרי כרטיסים מאוד אמינים שאלפי ישראלים ומיליוני בן אדם מזמינים מהם.
ברוב האטרקציות יש אפשרות ביטול חינם עד 24 שעות לפני. 

6. מערות לורי Luray Caverns:

מערות לורי מציגות צורות עוצרות נשימה של תצורות קלציט. המבקרים יכולים לטייל במערות ולהתפעל מגבישי אבן הגיר הללו, שיצרו במשך מאות שנים נוף מרשים. גולת הכותרת של המקום הוא "אורגן הנטיפים", אלו כמה נטיפים גדולים היוצרים מוזיקה נעימה ומהדהדים בקול נעים בכל המערה. בנוסף למערות, תוכלו ליהנות במסגרת הכניסה גם מאטרקציות נוספות- מוזיאון עמק Luray החוקר את ההיסטוריה של עמק שננדואה, ומוזיאון הקרו:ואנים למכוניות וקרונות כולל כלי רכב היסטוריים, כולל מרצדס בנץ משנת 1897, ואוסף צעצועים משנות ה-40.

7. מרכז סטיבן Steven F. Udvar-Hazy Center:

מרכז Steven F. Udvar-Hazy הוא הרחבה של מוזיאון האוויר והחלל הלאומי של Smithsonian בוושינגטון הבירה, והוא ביתם של אלפי חפצים וכלי טיס המעוררים יחודיים ומעניינים. תוכלו לטייל בתוך האנגרים העצומים וללמוד על ההיסטוריה של התעופה. תמצאו במקום מטוסים ישנים מהרשית התעופה ועד כלי תעופה מודרניים ומתקדמים. בנוסף תוכלו לראות כלי תעופה צבאיים שחלקם שימשו את הצבא האמריקאי במלחמת העולם השנייה. בנוסף תמצאו תיאטרון ה-IMAX של המרכז מציג מגוון סרטים על תעופה וחקר החלל, היסטוריה וטבע, וסימולטור טיסה כיפי במיוחד.

8. מוזיאון וירג'יניה לאומנות Virginia Museum of Fine Arts:

המוזיאון מציג למעלה מ 22,000 יצירות. רוב היצירות הם בסגנון מודרני. תוכלו למצוא במוזיאון אומנות רוסית כמו תצוגה של ביצי פברז'ה יחודיות של הקיסר הרוסי, ואומנות גרמנית המציגה ציורים וגילופי עץ יחודיים. לפרטים נוספים ולרכישת כרטיסים בקרו באתר.

9. האקווריום של וירג'יניה Virginia Aquarium & Marine Science Center:

האקווריום והמרכז למדע ימי של וירג'יניה מספקים מגוון רחב של תערוכות ופעילויות לכל המשפחה ומהווה את אחת האטרקציות המשפחתיות הפופולריות ביותר בווירג'יניה ביץ'. תושבי האקווריום כוללים מספר זנים של צבים, כולל צבי ים וצבי ים ירוקים, זוחלים שוכני מים כמו דרקוני קומודו, טורפים כולל כרישי חול, ויונקים משעשעים כולל כלבי ים ולוטרות. במרכז יש גם מגוון תערוכות ופעילויות חינוכיות לכל הגילאים, וכן תיאטרון בן שש קומות בו יש הצגות קבועות של סרטי טבע בתלת מימד. למי שרוצה חוויה אינטראקטיבית יותר עם הטבע, ישנן גם אפשרויות בילוי בחוץ, כולל פארק הרפתקאות לגילאי חמש ומעלה. בנוסף, תוכלו ליהנות מאחד מטיולי הסירה השונים של המרכז, בהם ניתן לזהות חיות בר כולל דולפינים, מגוון לווייתנים וסוגים רבים של ציפורי ים.

10. העיירה ג'יימסטאון Jamestown:

ג'יימסטאון היא היישוב הבריטי העתיק ביותר על אדמת צפון אמריקה, שהוקם בשנת 1607 על ידי קפטן ג'ון סמית' (הדמות המיתולוגית מפוקהונטס).בעיירה תמצאו מוזיאון וגלריות המתמקדים בקולוניזציה של אנגליה בעולם החדש, בהיסטוריה ובתרבות של הפווואטנים וב-100 השנים הראשונות של ג'יימסטאון. הפסל של פוקהונטס מאת ויליאם אורדוויי פרטרידג' נחנך ב-1922 לזכר תפקידה של פוקהונטס בהשקנת השלום בין האינדיאנים לבין המתיישבים. הפסל של ג'ון סמית מאת וויליאם קופר נחנך ב-1909.

על מנת שתוכלו להנות מהנופים ומהדרכים היפיפיות מומלץ לשכור רכב בוירג'יניה. סידרנו הנחה של 8% לכם גולשי האתר שלנו בהשכרת רכב דרך חברת אופרן. חברת אופרן מציעה מגוון עצום של כלי רכב להשכרה בארה"ב והכל במחירים נוחים ושירות בעברית.

רוצים שמתכנן טיולים מנוסה יתכנן לכם את הטיול המושלם לארה"ב?

חסכו זמן והמון כסף עם תכנון טיול בהתאמה אישית. התכנון כולל- תכנון טיול מותאם אישית, הזמנת מלונות, הזמנת טיסות ורכב במחירים סופר משתלמים, ואפילו סיוע אישי במהלך הטיול.

קצת עלינו- עם שנים של ניסיון לצד מאגר ידע עדכני מקצועי וקהילתי עצום על ארצות הברית, אנחנו נעשה לכם סדר בבלאגן ונחסוך לכם המון זמן וכסף, עם תכנון מדוקדק עד הפרט הקטן ביותר, כדי להגשים לכם את הטיול החלומי שמותאם בדיוק לכם אישית.

 

תמצאו כאן עוד אטרקציות בוירג'יניה במחירים מעולים ועם אפשרות ביטול חינם

Powered by GetYourGuide

עדיין לא הצטרפתם לקהילת הפייסבוק הגדולה לארה"ב?

כתבות אחרונות​