fbpx

הופעות ופסטיבלים

חיי לילה

לינה מפנקת

קניות

קרוזים

פארקים לאומיים

פארקי שעשועים

5 מסעדות כשרות וטעימות במיוחד במיאמי

בימינו, יותר ויותר אנשים בוחרים לאכול אוכל בריא וטרי. ארוחות כשרות ידועות ביתרונות הבריאותיים שלהן, לכן אפשר למצוא במיאמי מסעדות שמגישות אוכל כשר ברמה גבוהה מאוד.

והרשימה ארוכה, החל ממסעדות אסייתיות ועד מטבח מזרח תיכוני. בלוטות הטעם שלכם יתענגו על האוכל הנפלא שיש למקומות הטובים האלה להציע לכם, אז המשיכו לקרוא כדי לגלות מיהן חמש המסעדות הכשרות הטובות ביותר במיאמי.

1. Holy Bagels & Pizzeria-Downtown

Holy Bagels & Pizzeria זכתה לביקורות מעולות מלקוחותיה הקבועים והחדשים. מלבד מגוון רחב של אפשרויות טבעוניות מופלאות, המנות הענקיות והשירות המהיר מקבלים שבחים מצד סועדים רבים מכל רחבי העולם. המאכלים הבולטים בתפריט הם שקשוקה מלכותית, בייגלה ירושלמי ופלאפל גורמה.

2. Seventeen Restaurant and Sushi bar

במסעדה הזו תוכלו להנות מהמאכלים הכשרים-חלביים הטובים ביותר בעיר. במשך כמעט עשור, המקום נשאר מסור ללקוחותיו וממשיך להגיש ארוחות כשרות ברמות הכי גבוהות. אתם הולכים לחוות פיצוץ של טעמים בכל ביס, וכן, הם משתמשים במוצרי הגלם הטריים ביותר. יש להם גם מבחר גדול של מנות סושי ובאו באן (לחמניות שמרים סיניות מאודות). חוץ מזה, הם מגישים גם פסטה, פיצות וראפים.

3. Carlos & Gabby's Steakhouse & Grill

מסעדת Steak & Grill של Carlos & Gabby מגישה בגאווה את האוכל המקסיקני והאמריקאי הכשר הטוב ביותר במיאמי. יש להם מגוון מכובד של מנות מקסיקניות, מנאצ'וס ועד בוריטוס, ומספר מנות בתפריט שהן טקס-מקס. הם מגישים גם כריכים והמבורגרים. הטעמים שלהם נהדרים והם יגרמו לכם לחזור לשם שוב.

4. Chai Wok

Chai Wok היא מסעדה כשרה שידועה בקלאסיקות ובמתכונים הטעימים שלה. האוכל ב-Chai Wok הוא בהשראת המטבח האסייתי עם טוויסט מיוחד. המנות הידועות שלהם הן בשר בקר בסגנון מונגולי, עוף סצ'ואן, ג'נרל צו, באו באן וסושי בעבודת יד. הם מקפידים מאוד על כל מנה שהם מכינים ומגישים, והאוכל מיוצר מאפס כל יום כדי להבטיח טעמים טריים ביותר.

5. Grill House

מסעדת Grill House היא מקום מושלם לארוחה רומנטית. היא מאפשרת לכם להתפנק בארוחות גורמה בסגנון ים תיכוני. השף של המסעדה מיומן בבישולים של המטבח הישראלי, ומשתמש במרכיבים איכותיים בלבד כדי לספק את המנות הטעימות ביותר. מנות כמו קציצות מרוקאיות וצלעות טלה הן רק מעט מההתמחויות הביתיות שכדאי לכם לשלב עם היינות המעולים שלהם. מנות מצוינות אחרות כוללות סושי, המבורגרים וסטייקים.

רוצים שמתכנן טיולים מנוסה יתכנן לכם את הטיול המושלם לארה"ב?

חסכו זמן והמון כסף עם תכנון טיול בהתאמה אישית. התכנון כולל- תכנון טיול מותאם אישית, הזמנת מלונות, הזמנת טיסות ורכב במחירים סופר משתלמים, ואפילו סיוע אישי במהלך הטיול.

קצת עלינו- עם שנים של ניסיון לצד מאגר ידע עדכני מקצועי וקהילתי עצום על ארצות הברית, אנחנו נעשה לכם סדר בבלאגן ונחסוך לכם המון זמן וכסף, עם תכנון מדוקדק עד הפרט הקטן ביותר, כדי להגשים לכם את הטיול החלומי שמותאם בדיוק לכם אישית.

 

עדיין לא הצטרפתם לקהילת הפייסבוק הגדולה לארה"ב?

כתבות אחרונות​