fbpx

הופעות ופסטיבלים

חיי לילה

לינה מפנקת

קניות

קרוזים

פארקים לאומיים

פארקי שעשועים

12 אטרקציות בסן דייגו שאסור לכם לפספס

אם שאלתם את עצמכם מה לעשות בסן דייגו, הנה 10 דברים לעשות בעיר. סן דייגו היא עיר חוף עם אווירה רגועה ומגניבה מלאה בהרבה הוואי מקסיקני. העיר מציעה שפע של אטרקציות וחוויות. תמצאו כאן את 12 האטרקציות הכי מומלצות בעיר.
מחפשים מלון בסן דייגו? תמצאו כאן 6 מלונות מומלצים

1. שכונות la Jolla ו- la Jolla Cove

כשאומרים קליפורניה, על מה אתם חושבים? אני תמיד חושבת על אנשים שזופים יוצאים לגלוש בחוף עם עצי דקל וחול לבן. מסתבר שבזמן שרוב קליפורניה לא נראית ככה בכלל, את לה הויה זה מתאר כמעט במדויק. השכונה ממקוממת במרחק של כ 20 ק"מ ממרכז סן דייגו. לה הוויה זה האזור היוקרתי והכי יפה של סן דייגו לכן קרוי גם התכשיט של העיר. בלה הוויה אפשר למצוא חוף עוצר נשימה , כלבי ים שמשתזפים על החוף לעיני התיירים, מסעדות מעולות ושדרת קניות יוקרתית מאוד. שכונה שקטה ונחמדה עם רצועת חוף ארוכה ויפה, מסעדות וברים. בקצה הרחוק שלה יש מפרצון קטן ומלא בכלבי ים ואריות ים. יש אפשרות לשכור קיאקים ולשוט במפרץ.

2. גן החיות של סן דייגו San Diego Zoo

גן החיות של סן דייגו אשר הוקם בשנת 1915 הוא גן החיות הגדול בעולם ושוכן בפארק בלבואה ((Balboa Park. הגן מכיל קרוב ל- 4,000 בעלי חיים מכ- 800 מינים שונים. חלק מהחיות הן חיות בסכנת הכחדה כמו דוב הפנדה. גן החיות מופעל באופן פרטי על ידי "החברה הזואולוגית" של סן דייגו שהיא מוסד ללא כוונת רווח.

גן החיות מכיל בין השאר יער גדול, נהר ארוך, לונה פארק קטן ומוזיאון להיסטוריה של חיות. הוא מציע למבקרים סיור ממונע המגיע לכ- 75% משטחי הפארק. הפארק נקי, גדול ומושקע מאוד. פרטים נוספים באתר

מצאנו לכם 2 אתרים לרכישת כרטיסים במחירים מעולים.
שניהם נחשבים לאתרי כרטיסים מאוד אמינים שאלפי ישראלים ומיליוני בן אדם מזמינים מהם.
ברוב האטרקציות יש אפשרות ביטול חינם עד 24 שעות לפני. 

3. אקווריום בירץ' Birch Aquarium

האקווריום ממוקם בשכונת לה הוויה. תמצאו בו מגוון אטרקציות מגניבות לכל המשפחה כמו- סימולטור שיאפשר לכם להרגיש ממש כמו דולפינים!, ריף כרישים ענק, ותערוכה של סוסוני ים נדירים.

4. חוף אימפריאל ביץ׳ Imperial Beach

אחד החופים היפים בעיר. החוף ממוקם לא רחוק מהעיר המקסיקנית טיחואנה. אפשר לקנות או לשכור ציוד דיג, לגלוש, לשתות קפה, ללכת על הטיילת או לאכול או סתם לשבת ולהירגע.

5. סלע תפוח האדמה Potato Chip Rock

זהו מסלול של שעה וחצי בדרגת קושי בינונית שבחלקו העליון של ההר ישנו סלע בצורה של תפוציפס שמושך אליו המון תיירים שבאו להצטלם עם הסלע, חלקם מצליח לצלם תמונות מאוד משעשעות.

6. האי קורנדו Coronado Island

אי יפהפייה המחובר לסן דייגו באמצעות גשר ארוך ממקומם מול חופי המרינה של סן דייגו. אל האי תוכלו להגיע באמצעות מעבורת היוצאת ממרכז העיר.
אטרקציות מומלצות באי:
מלון דל– באי אפשר לבקר את המלון הותיק בארצות הברית (hotel Del), זהו מלון המעוצב בצורה עוצרת נשימה המשתרע על פני שטח עצום מול חופי האי.
אל תפספסו את מגוון המסעדות באי- גלידות, טאקו, דגים ופירות ים ומסעדות סטייקים משובחות.
יקב ברנארדו– יקב בוטיק המציע סיורי טעימות.
פסיפיק ביץ׳-  אחד החופים היפים בקליפורניה, הוא מקום נהדר להיות בו. אווירת גלישה מטורפת, הופעות רחוב, והמון ברים ומסעדות לאורך החוף.

7. רובע גסלמפ בדאון טאון Gaslamp Quarter

רובע גסלמפ (פירוש השם בספרדית הוא פנסי הגז) הוא רובע מלא באומני רחוב, גלריות, ומסעדות אוטנטיות. הבתים והבניינים ברובע בנויים בסגנון ויקטוריאני ייחודי. בלילות סופי השבוע הרובע הופך להיות שוקק במיוחד כאשר הברים והמועדונים הצבעוניים פתוחים לאורך כל שעות הלילה עד השעות הקטנות של הבוקר.

pexels-eamon-up-north-14547697

8. מוזיאון המידווי USS Midway Museum

המוזיאון ממוקם על נושאת המטוסים מידווי, נושאת מטוסים שלקחה חלק מקרבות רבים משנת 1945. המוזיאון ממוקם במרינה של סן דייגו ומראה את חיל הים האמריקאי. המוזיאון ייתן לכם להרגיש איך חיו החיילים בחיל. בנוסף תוכלו ליהנות מסימולטור טיסה שהופך את הביקור במוזיאון לחוויה ייחודית. מומלץ להצטרף לסיור המודרך במוזיאון.

מצאנו לכם 2 אתרים לרכישת כרטיסים במחירים מעולים.
שניהם נחשבים לאתרי כרטיסים מאוד אמינים שאלפי ישראלים ומיליוני בן אדם מזמינים מהם.
ברוב האטרקציות יש אפשרות ביטול חינם עד 24 שעות לפני. 

9. לגו לנד Lego Land

זהו פארק שעשועים מגניב המורכב כל כולו מלגו. הפארק ממוקם בעיירה קרלסבד (Carlsbad), כ 60 ק"מ מסן דייגו. הוא מיועד בעיקר לילדים בגלאי 2 עד 12. תוכלו להנות משייט חוויתי בין דמויות מוכרות העשויות מלגו, סרטי תלת מימד, מתחם מגניב לקטנטנים ועוד.
למי שרוצה ללכת על החוויה הזאת עד הסוף יוכל ללון במלון הלגו הצמוד לפארק.

מצאנו לכם 2 אתרים לרכישת כרטיסים במחירים מעולים.
שניהם נחשבים לאתרי כרטיסים מאוד אמינים שאלפי ישראלים ומיליוני בן אדם מזמינים מהם.
ברוב האטרקציות יש אפשרות ביטול חינם עד 24 שעות לפני. 

10. קניון אאוטלט Las Americas Premium Outlets

ולסיום, איך אפשר בלי קצת שופינג, ואם כבר שופינג אז עדיף שיהיה בסייל. קניון לאס מריקה הוא קניון אאוטלט הממוקם בצמוד לגבול עם מקסיקו צמוד למעבר עם טיחואנה. תמצאו בו מבצעים שווים במיוחד ומגוון עצום של מותגים ביניהם, נייק, אמריקן איגל, אדידס, בננה ריפבליק, Gap, guess, לקוסט, אוקלי, פומה, טומי הילפיגר, אלדו ניין ווסט, ועוד. לקניוני אאוטלט נוספים בארה"ב

11. באלבואה פארק Balboa Park

זהו פארק מקסים עם שפע של מדשאות, עצים יפיפיים, מבנים ייחודיים, נוף, ומוזיקה. אל תחמיצו גם את גינת הקקטוסים שנמצאת בצד השני של הכביש. תמצאו בפארק גם הרבה מוזיאונים כמו- מוזיאון הטבע של סן דייגו, גן החיות של סן דייגו.
מומלץ לבוא עם נעליים נוחות ולחקור את הפינות היפיפיות של הפארק. אם קשה לכם ללכת תוכלו להיעזר בשירותי ההסעות שעוברים בפארק.
מבחינת אוכל תוכלו לקנות אוכל בדוכנים שפזורים בפארק או להביא סנדויצ'ים ולשבת באחד ממרבדי הדשא של הפארק.

12. קארלבד Downtown Carlsbad

קארלבד היא עיר חוף השוכנת ממש ליד סן דייגו. מומלץ לבקר בחלק הדרומי של העיר בו תמצאו עשרות מסעדות מעולות, מועדוני ג'אז, שווקי איכרים, טיילת יפיפייה, מגוון עצום של גלריות וחנויות בוטיק, ואווירת חוף צעירה. לפרטים נוספים בקרו באתר.
מחפשים מלון בסן דייגו? תמצאו כאן 6 מלונות מומלצים

רוצים עוד הנחות? רכשו את כרטיס ההנחות של סן דייגו - Go City, שמעניק לכם עד 50% הנחה על מגוון אטרקציות. באתר ויאטור מצאנו את המחיר הנמוך ביותר, ובנוסף יש אפשרות ביטול חינם עד 24 שעות לפני.

רוצים שמתכנן טיולים מנוסה יתכנן לכם את הטיול המושלם לארה"ב?

חסכו זמן והמון כסף עם תכנון טיול בהתאמה אישית. התכנון כולל- תכנון טיול מותאם אישית, הזמנת מלונות, הזמנת טיסות ורכב במחירים סופר משתלמים, ואפילו סיוע אישי במהלך הטיול.

קצת עלינו- עם שנים של ניסיון לצד מאגר ידע עדכני מקצועי וקהילתי עצום על ארצות הברית, אנחנו נעשה לכם סדר בבלאגן ונחסוך לכם המון זמן וכסף, עם תכנון מדוקדק עד הפרט הקטן ביותר, כדי להגשים לכם את הטיול החלומי שמותאם בדיוק לכם אישית.

 

תמצאו כאן עוד אטרקציות בסן דייגו במחירים מעולים ועם אפשרות ביטול חינם

Powered by GetYourGuide

עדיין לא הצטרפתם לקהילת הפייסבוק הגדולה לארה"ב?

כתבות אחרונות​