fbpx

הופעות ופסטיבלים

חיי לילה

לינה מפנקת

קניות

קרוזים

פארקים לאומיים

פארקי שעשועים

3 אפליקציות קופונים שאתם חייבים להוריד לטיול שלכם בארה"ב

היציאה למסע בין הנופים המגוונים והערים התוססות של ארצות הברית היא חוויה מדהימה, אבל היא גם יכולה להיות יקרה. כמטיילים מנוסים צריך למצוא דרכים לחסוך כמה דולרים פה ושם. מצאנו בשבילכם שלוש מאפליקציות הקופונים הטובות ביותר בארה"ב שיעזרו לכם להפיק את המרב מתקציב שלכם בנסיעה הבאה לארה"ב.

אפלקציות קופונים - 3 הכי חשובות לארה"ב

Retailmenot

פלטפורמות זמינות: iOS ואנדרואיד

אם אתם מחפשים הנחות, RetailMeNot הוא מלווה מצויין לקניות. עם אלפי קופונים ומבצעים מחנויות קמעונאיות ומסעדות פופולריות, האפליקציה הזו היא מקום מצויין לחיסכון. בין אם אתם הולכים למסעדה בניו יורק, שופינג מזכרות בלוס אנג'לס, או חוטפים משהו מהיר וקטן בשיקגו, RetailMeNot יש הנחה טובה.

טיפ:לשימוש השתמשו בתוכנה מבוססת מיקום של האפליקציה כדי לגלות עסקאות בקרבת מקום, כדי להבטיח כל הזדמנות לחסוך. מידע נוסף בקליפ.

Honey

פלטפורמות זמינות: Chrome, Firefox, Safari, iOS ו-Android

Honey היא אפליקציית קופונים רב-תכליתית שזכתה לפופולריות עצומה בזכות גישה חדשנית לחיסכון. מה שמייחד את Honey הוא הכרום extension שלה בדפדפן אשר סורקת אוטומטית באינטרנט אחר הקופונים הטובים ביותר הזמינים ומחילה אותם על הרכישות המקוונות שלכם. תכונה זו לבדה הופכת אותה לבחירה מצוינת עבור מטיילים שעושים הרבה מהקניות באינטרנט, בין אם זה הזמנת טיסות, מלונות או רכישת כרטיסים לאטרקציות.

טיפ לשימוש: Honey מציעה גם תכונת החזר כספי בשם "Honey Gold", המאפשרת לכם לזכות בפרסים על הרכישות שלכם, שאותן ניתן לממש מאוחר יותר ככרטיסי מתנה.

האפליקציה שימושית במיוחד כשאתם מתכננים את הטיול שלכם, מכיוון שהיא יכולה לעזור למצוא הנחות על טיסות, לינה ורכבים שכורים. בנוסף, זה עובד בצורה חלקה עם קמעונאים מקוונים שונים, מה שהופך אותו לכלי בעל ערך עבור אלה המעדיפים את הנוחות של קניות מקוונות.

על ידי התקנת תוסף הדפדפן Honey ושימוש באפליקציה לנייד, זה פתרון נוח לחיסכון בין אם אתם מזמינים טיסה ברגע האחרון ובין אם אתם מחפש את המזכרת המושלמת באינטרנט. הרבגוניות והממשק הידידותי של האפליקציה הזו הופכים אותה לתוספת פנטסטית לתכנון הנסיעה והנסיעה עצמה.

Ibotta

פלטפורמות זמינות: iOS ואנדרואיד

בעוד ש-Ibotta ידועה בעיקר בהצעות הקאשבק שלה על מצרכים, זה גם כלי פנטסטי למטיילים. חסכו בנסיעות שלכם על חטיפים, מוצרי טיפוח ואפילו רכישות אלכוהול. מה שצריך לעשות הוא לסרוק את הקבלות שלכם לאחר הקניות, ולקבל החזר כספי.

טיפ: תכננו את רשימת הקניות שלכם עם הצעות החזר כספי של Ibotta כדי למקסם חיסכון.

עדיין לא הצטרפתם לקהילת הפייסבוק הגדולה לארה"ב?

כתבות אחרונות​