fbpx

הופעות ופסטיבלים

חיי לילה

לינה מפנקת

קניות

קרוזים

פארקים לאומיים

פארקי שעשועים

מחפשים המלצות להופעות בניו יורק? המאמר הבא במיוחד בשבילכם!

ניו יורק מארחת בכל יום, מזה עשרות שנים, את מיטב ההופעות ואת מחזות הזמר הנחשבים בעולם. בכל רחבי העיר ובעיקר באזור ברודווי ניו יורק מציעה מגוון נהדר של מופעים שונים, שיכולים להתאים עבור כל מי שמבקש לצאת וליהנות ממה שיש לעיר הזאת להציע, בכל גיל. המשמעות היא שגם ילדים ובני עשרה שיגיעו למקום המופלא הזה ואפילו בני שבעים פלוס, ימצאו בקלות מופע שיקלע לטעמם. אז מה יש לראות בניו יורק? הנה רשימה של ההופעות המומלצות והפופולריות ביותר של השנה האחרונה.

מחפשים מלון בניו יורק במחיר שפוי? תמצאו כאן 7 מלונות מומלצים בעיר.

הופעות והצגות בניו יורק שאסור לכם להחמיץ

עבור מרבית הישראלים, צמד המילים "הופעות בניו יורק" משמעותן בעיקר מוזיקה – ובעיר הזאת באמת שלא חסרים מופעים מוזיקליים ללכת אליהם, כולל של הזמרים והלהקות הכי אהובים שיש. האתגר הוא, בעיקר, להשיג כרטיסים להופעות הללו ויותר מכך – למצוא כרטיסים במחירים סבירים שלא קורעים את הכיס.
טווח המחירים של הופעות בניו יורק שיש להן ביקוש גבוה, מתחיל בדרך כלל סביב כמה עשרות דולרים עבור הופעות של זמרי עבר שמופיעים בתדירות גבוהה, אבל יכול גם להרקיע שחקים כשמדובר בכרטיסים למופעים חד פעמיים, או הופעות שיש להן ביקוש גבוה במיוחד. אם תחכו הרבה זמן, יכול להיות שתאלצו להיפרד מהון קטן בשביל להיכנס למופע, זאת כי בחלק מהמקרים – המחיר הולך ונעשה גבוה ככל שמועד המופע מתקרב.

ביונסה, מייקל ג'קסון, ג'סטין ביבר ובילי אייליש

אחת ההופעות שהכרטיסים אליה נחטפים מהר במיוחד היא, כמובן, ההופעה של ביונסה. עבור זמרת כמו ביונסה הופעות בעיר הזאת הן חלק ממסע סובב עולם, אבל עבור ישראלים שצמאים לראות סוף סוף את הזמרת המצליחה, שעדיין לא הגיעה לישראל, ההופעה שלה בניו יורק היא הזדמנות של פעם בחיים.
ממש כמו ביונסה, זמרים נוספים מהטופ העולמי מגיעים בכל חודש לניו יורק, כדי להופיע בהיכלי התרבות העצומים בעיר, ביניהם ברוס ספרינגסטין שמגיע לבמה של מדיסון סקוור גארדן האגדי וגם לכמה הופעות בברוקלין. אומנים צעירים שהטינאייג'רים שלכם רק חולמים לראות במציאות, גם הם פוקדים את במות ניו יורק על בסיס קבוע, ביניהם דואה ליפה, ג'סטין ביבר, בילי אייליש ועוד רבים אחרים.
אם מתחשק לכם ליהנות ממוזיקת פופ "ישנה" יותר, בניו יורק תוכלו להגשים חלום ולצפות במופע החדש של מייקל ג'קסון, שלמרות שבאופן טבעי אינו כולל את הזמר המנוח – מביא את המוזיקה שלו ואת הסיפורים הרבים והשמועות שאפפו את חייו, באופן יצירתי ומרתק, שעושה כבוד לשירים האלמותיים שלו ובעיקר שם את הזרקור על הכוריאוגרפיה הבלתי נשכחת.

קלאסיקות והצגות בניו יורק: מלך האריות, אלאדין, מרשעת ומולאן רוז

הגעתם לחופשה משפחתית בניו יורק והילדים שלכם מספיק בוגרים כדי לצפות בהצגה? למופעי הילדים בניו יורק פשוט אין תחליף, בעיקר הצגות כמו "מלך האריות" שמציג בברודווי למעלה מעשרים שנה ברציפות. המחזמר הזה קוטף פרסים בכל שנה מחדש ונותר מבוקש במיוחד, זמן רב אחרי שעלה לראשונה לבמות, אי שם בתחילת שנות האלפיים. גם מחזות כמו "אלאדין" ו"מרשעת", להיט ניו יורקי מזה שנים רבות, יכולים להתאים לילדים צעירים יחסית. שימו לב שבדרך כלל המחירים להופעות הללו נעים סביב מאה דולר לכל הפחות, כך שמוטב להתכונן מראש מבחינה תקציבית למופע מבוקש שכזה.
לילדים בוגרים יותר וכמובן גם למבוגרים, המחזמר "מולאן רוז'" הוא המלצה חמה והוא הרבה מעבר למופע – זוהי תצוגה מדהימה של תלבושות, מוזיקה וריקודים שנותנת הצצה שמרגישה ממש אמיתית, לאיך שברודווי נראתה פעם.
אם אתם מטיילים עם ילדים צעירים ממש, שיתקשו ליהנות ממופע באורך מלא באולמות הגדולים והמפורסמים שעלולים אולי להבהיל אותם, מומלץ לבדוק אילו הופעות מציגות באולמות הקטנים שפזורים באוף ברודווי, בהם לרוב יש 300 מושבים או פחות מזה ושלל מופעים שמתאימים לילדים צעירים במיוחד. הקטנים ייהנו מהצבעוניות והמוזיקה – המגוון הוא כל כך רחב, שתהיו בטוחים שגם אם הילדים שלכם בכלל לא מבינים אנגלית, הם יוכלו ליהנות.

הופעות בלט בניו יורק: חנוכריסמיס ומפצח האגוזים

לאלו שמעדיפים קלאסיקות, אין כמו הופעה של בלט מקצועי ברמה הגבוהה ביותר, כדי להתרגש באמת. אם התמזל מזלכם והגעתם לניו יורק במהלך החורף וספציפית בתקופה שמכונה "חנוכריסמס" – משמע לקראת סוף דצמבר, מומלץ לנסות לרכוש כרטיסים למופע הבלט של "מפצח האגוזים". מדובר בהופעה מרהיבה ממש, לא פחות מזה, שעולה על הבמות בעיר בכל שנה מחדש ומושכת אליה מבלים מקומיים ותיירים מכל רחבי העולם.
המוזיקה הנצחית של צ'ייקובסקי והעלילה המוכרת, מובאים כאן לבמה באמצעות שחקנים במגוון גילאים, כולל ילדים שמשתתפים במופע ומנגישים את האגדה הקלאסית הזו למגוון רחב של מבקרים.

מעוניינים ללכת להופעה, הצגה או מחזמר? מהרו לרכוש כרטיסים

חשוב להדגיש, שגם אם אתם עומדים ללון, למשל, בצפון מנהטן – אבל ההופעה שרכשתם עבורה כרטיסים תתרחש בדרום העיר, אין לכם ממה לחשוש – הרכבת התחתית היא כלי תחבורה נוח, יעיל ופשוט, שיאפשר לכם לנסוע לאורכה ולרוחבה של ניו יורק ולהגיע לכל מקום שתרצו, בקלות רבה.
אם אתם עומדים להגיע לעיר הענקית והמופלאה הזאת בקרוב, מומלץ כאמור לשריין מראש כרטיסים לאירועים המבוקשים ולא לחכות לרגע האחרון. כפי שכתבנו, המחירים עולים כל הזמן והמקומות הטובים באולמות הענק נגמרים מהר מאוד. אם כבר "הגעתם עד אמריקה", כדאי להשקיע את הזמן וגם את הכסף ולקנות כרטיס במיקום שבאמת יאפשר לכם ליהנות מהמופע ולראות את האמן האהוב עליכם פנים מול פנים, במקום פנים מול מסך, ענק ככל שיהיה.
ערכו מחקר מראש ובדקו איפה בניו יורק ובאילו אולמות ספציפיים, יש את ההופעות המועדפות עליכם ואיך אפשר להשיג כרטיסים מוזלים – לפעמים ובמיוחד כשמדובר במחזות זמר פחות מבוקשים באוף ברודווי, תוכלו לשבת ממש בשורות הראשונות ולהרגיש חלק מהמופע ממש. רק בשביל החוויה התרבותית האדירה הזאת, שווה לעשות את המאמץ.

תמצאו כאן עוד אטרקציות בניו יורק במחירים מעולים ועם אפשרות ביטול חינם

Powered by GetYourGuide

עדיין לא הצטרפתם לקהילת הפייסבוק הגדולה לארה"ב?

כתבות אחרונות​