fbpx

הופעות ופסטיבלים

חיי לילה

לינה מפנקת

קניות

קרוזים

פארקים לאומיים

פארקי שעשועים

 10 טיפים איך לתכנן את הטיול הבא שלכם לארצות הברית

עכשיו כשהשמיים לארצות הברית נפתחו לכל הישראלים אתם יכולים להתחיל לתכנן את הטיול שתמיד חלמתם. בגלל שארצות הברית היא מדינה מאוד גדולה ולא זולה חשוב שתכננו את הטיול שלכם נכון. תמצאו כאן 10 טיפים מעולים שיסדרו לכם את הטיול בארצות הברית.

1. הוציאו אישור אסתא:

אז לפני שאתם מתחילים לפנטז על סלפי עם פסל החירות, חשוב שתוודאו שיש לכם אישור כניסה בתוקף לארצות הברית.
החל מ 20 באוקטובר 2023  נכנסה ישראל לרשימה היוקרתית של המדינות הפטורות מויזה לארצות הברית. מהיום ניתן להוציא אישור כניסה לארצות הברית בעזרת מערכת הנקראת אסתא. ESTA (מערכת אלקטרונית לאישור נסיעות) הוא אישור דיגיטלי לכניסה לארצות הברית במסגרת תוכנית פטור מויזה (VWP), המאפשר, נסיעות של 90 יום או פחות למטרות תיירות או עסקים לארה"ב. להגשת הבקשה כנסו לאתר הרשמי. שימו לב שנדרש דרכון ביומטרי בתוקף, כתובת דוא"ל, פרטי מגורים ופרטי קשר לשעת חירום. עמלת הבקשה היא $21.00. כל התקשורת והתיעוד חייבים להיות באנגלית. חשוב להדגיש שאם יש לכם ויזה בתוקף אתם לא צריכים להוציא גם אישור אסתא.

esta

2. העזרו בטיפים של מקומיים או מטיילים:

דרך מעולה להתחיל לתכנן את הטיול לארצות הברית הוא להיעזר במקומיים (כמעט לכל ישראלי יש מכר או קרוב באמריקה), או בטיפים של מטיילים אחרים.
בקהילת הפייסבוק שלנו "ארצות הברית מטיילים עוזרים למטיילים", תמצאו מלא מידע, טיפים, וכמובן תמונות על מאות אתרים בארצות הברית. בנוסף תוכלו לשאול שאלות ולקבל מענה מידי מאנשי הקהילה.

3. העזרו באנשי מקצוע:

אם אתם מרגישים קצת מבולבלים בתוך ים המידע, או שאין לכם זמן לתכנן את הטיול לארה"ב, תוכלו תמיד להיעזר באנשי מקצוע כמו מדריכים מקומיים ומתכנני טיולים, שיעזרו לכם לתכנן נכון ולחסוך הרבה זמן וכסף.

מתכנני הטיולים של סוכנות הנסיעות "ארצות הברית- מטיילים עוזרים למטיילים" יבנו לכם תוכנית טיול מסודרת מותאמת אישית, יסגרו בשבילכם טיסות, רכבים, מלונות, ואפילו קרוזים, במחירים משתלמים, ישלבו את האטרקציות השוות באמת אל תוך מסלול מסודר ונוח שמתאים לצרכים שלכם, ויחסכו לכם כסף, והרבה.

4. הזמינו טיסות ולינה מראש:

עוד טיפ שיכול להוזיל לכם את עלות הטיסה בהפרש ניכר הוא לרכוש כרטיסים כמה שיותר מראש. מומלץ להזמין כרטיסי טיסה לארצות הברית 9-12 חודשים מראש. במיוחד בתקופות ביקוש כמו חגים, וקיץ ככל שתקדימו להזמין כרטיסים מראש ככה עלות הטיסה שלכם תהיה נמוכה.

בנוסף, לאחר שיש לכם תוכנית טיול ראשונית ואתם יודעים כמה זמן אתם רוצים לבקר בכל מקום, מומלץ להזמין מלונות מראש. חשוב להזמין מלונות שיש להם אפשרות ביטול מפני שבכל טיול יש תמיד בלת"מים, במיוחד אם אתם נוסעים עם ילדים.

רוצים שמתכנן טיולים מנוסה יתכנן לכם את הטיול המושלם לארה"ב?

חסכו זמן והמון כסף עם תכנון טיול בהתאמה אישית. התכנון כולל- תכנון טיול מותאם אישית, הזמנת מלונות, הזמנת טיסות ורכב במחירים סופר משתלמים, ואפילו סיוע אישי במהלך הטיול.

קצת עלינו- עם שנים של ניסיון לצד מאגר ידע עדכני מקצועי וקהילתי עצום על ארצות הברית, אנחנו נעשה לכם סדר בבלאגן ונחסוך לכם המון זמן וכסף, עם תכנון מדוקדק עד הפרט הקטן ביותר, כדי להגשים לכם את הטיול החלומי שמותאם בדיוק לכם אישית.

 

5. שלבו בתוכנית הטיול שלכם פארקים לאומיים:

ארצות הברית היא הרבה יותר בניינים וקניות, תמצאו במדינה הענקית הזאת עשרות פארקים לאומיים מלאים בטבע עוצר נשימה. הפארקים הלאומיים הפופולריים ביותר הם:
אריזונה- גראנד קניון, קניון אנטילופ
יוטה- פארק ציון, ברייס קניון
וויומינג- ילוסטון
קליפורניה- פארק יוסמיטי, פארק סקויה, ג'ושוע טרי.
אם אתם מתכננים לשלב בטיול שלכם כניסה ליותר משני פארקים לאומיים מומלץ שתרכשו מינוי שנתי America The Beautiful Annual Pass שמאפשר לכם כניסה חופשית למגוון פארקים לאומיים ברחבי המדינה בעלות של 80 דולר לרכב.

6. אם אתם מתכננים לעשות שופינג- רכזו את כל הקניות לסוף הטיול:

ארצות הברית היא ללא ספק מדינת השופינג, כמעט בכל מקום תמצאו מרכזי קניות ענקיים עם מיטב המותגים. אם אתם רוצים קניות בזול מומלץ ללכת לאחד מקניוני האאוטלט הגדולים, שם תמצאו את המותגים הגדולים ב 70% הנחה. קניוני האאוטלט הפופולריים ביותר הם- קניון ג'רזי גארדן (כחצי שעה נסיעה מניו יורק), קניון וודברי קומון (כשעה נסיעה מהעיר ניו יורק), סאוגראס מילס במיאמי, קניון דולפין במיאמי, הקניון הצפוני והדרומי במיאמי. לרשימת קניוני העודפים הכי פופולריים בארה"ב. אם אתם מתכננים לעשות הרבה שופינג מומלץ שתרכזו את כל הקניות ליום אחד ועדיף שהיום הזה יהיה לקראת סיום הטיול שלכם כדי שלא תצטרכו להיסחב עם כל הדרים לאורך כל הטיול.

7. אם אתם מתכננים לעשות קרוז- חשוב שתבחרו קרוז שמתאים לכם:

אחת האטרקציות הכי שוות בארה"ב היא הקרוזים. תמצאו קרוזים עם ספינות פאר ליעדים אקזוטיים ומפנקים כמו הקריבים ובאהמס ואפילו לאלסקה. קרוזים בארצות הברית בדרך כלל כוללים אוכל כיד המלך כמעט בכל שעות היממה ברמה גבוהה ואיכותית, אטרקציות ובילויים ביום ובלילה, הצגות, הפעלות לילדים, פארקי מים, בתי קולנוע, אולמות תיאטרון, טיפולי ספא, מתקני אקסטרים וספורט. הספינות מחולקות לקטגוריות לפי גדלים. מומלץ להזמין קרוז בספינה בינונית ומעלה.
אם אתם משפחה עם ילדים מומלץ להזמין מקום בספינה המציעה אטרקציות לילדים הכוללות פארקי מים, בתי קולנוע, ומועדוני ילדים.
אם אתם זוג בירח דבש דווקא מומלץ לבחור בספינה שלא מציעה אטרקציות לילדים כדי שתוכלו להנות מהשקט.
תמצאו כאן את המדריך המקיף לשייט בארצות הברית

8. שלבו בתוכנית הטיול שלכם פסטיבלים ואירועים מקומיים:

עוד דרך מעולה להנות מאווירה מקומית היא להשתתף באירועים ופסטיבלים מקומיים. בערים המרכזיות בארה"ב כמו ניו יורק, וגאס, סן פרנסיסקו, ולוס אנג'לס, ואפילו בעיירות הקטנות, תמצאו בכל חודש מגוון פסטיבלים ואירועים מקומיים. פשוט הכנסו לאתר של העיר שבה אתם מתכננים לבקר וחפשו בלוח השנה את האירועים הקרובים. תקופות שבהן תמצאו הרבה אירועים מקומיים הן תקופת הכריסמס (חודשים נובמבר דצמבר), הלווין (חודש אוקטובר), ותקופת הקיץ (חודשים יולי אוגוסט).

9. העזרו באפליקציות:

אם אתם מתכננים ללכת לאחד מפארקי השעשועים בארה"ב כמו- דיסני וורלד, יוניברסל סטודיו, סיקס פלאג ועוד, מומלץ שתורידו לטלפון שלכם מראש את האפליקציה של הפארק. כמעט בכל האפליקציות יש אפשרות לקיצור התור בכל מתקן, בנוסף תוכלו להיעזר במפת הפארק ולקבל הנחות על החניה בפארק.
עוד אפליקציות מעולות שיעזרו לכם לשדרג את הטיול:
אפליקציות תחבורה- אובר (Uber) וליפט (Lyft) שיעזרו לכם בהזמנת מוניות בכל מקום.
אפליקציות ניווט- וייז (Waze), גוגל מאפס (Google Maps).
אפליקציות הזמנת אוכל- סימלס (Seamless) ואובט איט (Uber Eat).
אפליקציות דירוג מסעדות שיאפשרו לכם למצוא את המסעדה הכי טובה באזור שלכם- פורסקוור (Foursquare), גוגל מאפס (Google Maps).

10. קחו איתכם את תוכנית הטיול שלכם וצלמו את המסמכים החשובים:

עוד טיפ מעולה שיחסוך לכם הרבה זמן וכסף הוא לסדר לכם את תוכנית הטיול שלכם בצורה שתהיה לכם נוחה. מומלץ לסדר את תוכנית הטיול שלכם על גבי הגוגל מאפס, ולצרף אקסל או קובץ המפרט את האטרקציות והמלונות בהם תשהו בכל יום.
בנוסף חשוב שתשלחו לעצמכם למייל צילומים של הדרכונים שלכם, רישיון נהיגה ואשרות כניסה לארה"ב.

לסיכום:

תכנון טיול לארצות הברית באופן קפדני ומדויק יביאו לטיול וחוויות בלתי נשכחים ויחסוך לכם הרבה זמן וכסף. חשוב לחשוב על כל  הדברים המשמעותיים כגון- אישור ESTA, ביטוח נסיעות מקיף, מציאת הטיסות והמלונות הטובים ביותר, תכנון מסלול מותאם אישית, וגם תכנון מראש למקרי חירום. חשוב שתזכרו שארצות הברית היא מדינה ענקית ומתויירת מאוד ולכן חשוב שתתכננו את הטיול שלכם כמה שיותר מראש.

רוצים שמתכנן טיולים מנוסה יתכנן לכם את הטיול המושלם לארה"ב?

חסכו זמן והמון כסף עם תכנון טיול בהתאמה אישית. התכנון כולל- תכנון טיול מותאם אישית, הזמנת מלונות, הזמנת טיסות ורכב במחירים סופר משתלמים, ואפילו סיוע אישי במהלך הטיול.

קצת עלינו- עם שנים של ניסיון לצד מאגר ידע עדכני מקצועי וקהילתי עצום על ארצות הברית, אנחנו נעשה לכם סדר בבלאגן ונחסוך לכם המון זמן וכסף, עם תכנון מדוקדק עד הפרט הקטן ביותר, כדי להגשים לכם את הטיול החלומי שמותאם בדיוק לכם אישית.

 

עדיין לא הצטרפתם לקהילת הפייסבוק הגדולה לארה"ב?

כתבות אחרונות​