fbpx

הופעות ופסטיבלים

חיי לילה

לינה מפנקת

קניות

קרוזים

פארקים לאומיים

פארקי שעשועים

חיי לילה בניו יורק: 10 מקומות בילוי בניו יורק שאסור לכם לפספס!

אתם בניו יורק! הכנתם מבעוד מועד רשימה של אתרים ומקומות חובה בהם תבקרו במהלך השהות שלכם בעיר, ולוח הזמנים שלכם כולל לרוב מעבר בין שלל תחנות מרכזיות שרק ניו יורק יודעת להציע למבקריה: תרבות, מוזיאונים, פארקים, אטרקציות, שווקים ומה לא. העיר צבעונית, תוססת, הומה ובועטת. עכשיו עצרו, הכנתם רשימת מקומות מקבילה ללילה? כשיורד הלילה בניו יורק, העיר משנה את פניה ומציעה למבקר שלל פאבים, ברים, מועדונים ומסעדות שצבועים בייחודיות ובקסם שמוצאים רק בניו יורק. מסיבות, קוקטיילים, די ג'יז מובילים, נופים עוצרי נשימה הם קמצוץ של חיי לילה בניו יורק.

מקומות בילוי בניו יורק מכילים אף הם תחנות חובה לשוהה בעיר, אז אם טרחתם והגעתם, השקיעו כמה דקות בקריאת הכתבה הבאה כדי לדעת לאן לצאת בניו יורק. אז קדימה בואו נצא לדרך! 

1. מועדון House of yes

אחד המקומות הפופולריים והמהנים בניו יורק. ממוקם בברוקלין ומציע אטרקציות שונות כמו מסיבות ריקודים, מופעים, קרקס, תיאטרון ואף קברט. האירועים השונים המתקיימים במקום ידועים כמושקעים ביותר. ניתן להתעדכן באירועים הקרובים באתר המועדון ולרכוש כרטיסים מראש. המקום בעל חזון המקדם אומנות ויצירה על גווניהם השונים, ניתן לערוך בו אירועים פרטיים, הוא ידידותי ביותר לקהילת הלהט"ב ומעלה על נס את חופש הביטוי ואת חגיגת החיים. המקום דורג בפסגת רשימת המקומות או הדברים ששווה להספיק ולראות בעולם. ניתן להגיע אל המקום ברכבת ישירה שיוצאת ממנהטן. 

2. בר ומועדון Le Bain

Le Bain ממוקם במנהטן, מתפרש על גבי הקומה העליונה, קומת הפנטהאוז של מלון סטנדרד בצ'לסי. חלונות הענק חושפים נוף קסום המשקיף על נהר האדסון, במקום שתי קומות והוא נמצא באחד האזורים הנחשבים ביותר בעיר מבחינת סצנת חיי הלילה. המקום מציע למבלים שילוב אופטימלי בין נופים עוצרי נשימה ומוזיקה עכשווית וסוחפת אותה מנגנים מיטב הדיג'ייז בעולם. משמעות השם, Le Bain בצרפתית היא אמבטיה ולא לחינם, בחודשי הקיץ החמים יוכלו המבלים ליהנות ממסיבות שמציעות בריכה מצננת. לא ניתן להזמין מקום מראש, המקום אינו פעיל ביום שני וביום שלישי.

3. טרסת PHD

ממוקמת בגג של מלון במרכז ניו יורק, טרסת PHD היא המקום המושלם למשקה אחר שעות העבודה, חגיגת אירוע פרטי או בילוי סוף שבוע. תפריט מגוון של משקאות וקוקטיילים ותפריט אוכל עשיר הופכים את המקום למושלם לבילוי. במקום אזור פנימי וסגור וטרסה פתוחה כדי להתאים לכל מצב רוח ואווירה. מהמקום נשקף נוף מדהים הצופה אל מנהטן והטיימס סקוור והוא בהחלט שילוב אידיאלי של נוף, אווירה אוכל ושתייה.

4. מסעדת TAO

קבוצת מסעדות ומועדונים. בניו יורק עצמה ממוקמות מספר מסעדות ומועדונים מבית הרשת. TAO UPTOWN היא מסעדה אסייתית המתמחה במאכלים מהונג קונג, יפן ותאילנד. המסעדה ממוקמת במנהטן. היא תופסת מקום מכובד ברשימת מקומות בילוי מומלצים בניו יורק ופופולרית בקרב ידוענים באזור. המקום מכיל למעלה מ-300 מקומות ומציע בר סושי, שני ברים ולאונג'. המקום נודע במיוחד בשל פסל הבודהה הענק שממוקם במרכזו ובשל האלמנטים האסייתיים השונים אשר בולטים בו. TAO DOWNTOWN ממוקמת בצ'לסי ובולטת בקליגרפיה הסינית ובדפוסי הדרקון השזורים בה. ניכרת במנות המוגשות בה השפעה קולינרית שמקורה בסינגפור ומלזיה, ומוגשות בה מנות רבות שניתן לחלוק בהן. במקום תפריט אלכוהולי עשיר המציע מגוון קוקטיילים ומעל ל-200 משקאות וסאקה. 

5. ברוקלין מיראז'

ברוקלין מיראז' הוא אחד המועדונים הידועים ביותר בניו יורק, נחשב לגדול ביותר הנמצא בה. מתארחים בו טובי הדיג'ייז מהעולם כולו, המסיבות הנערכות בו מתקיימות באוויר הפתוח בתקופות הסתיו והקיץ. המסיבות בו מספקות למבלים אווירה של אי מסיבות אקזוטי על אף שהמקום נמצא בברוקלין ניו יורק. במקום קיימות רחבות שונות ומרפסות המאפשרות לבליין מרחב ומבחר. במרכז המועדון ממוקמת הרחבה המרכזית שנמצאת במעין חצר פנימית במקום. על קירות החצר צמחים ומסכי וידאו שנועדו להעניק חוויה רב חושית מושלמת. קחו בחשבון שלא ניתן לרכוש כרטיס כניסה עם ההגעה למקום אלא אך ורק ברכישה מראש. המקום פעיל בחודשי הקיץ בלבד בין החודשים מאי לחודש ספטמבר. 

6. מועדון NEBULA CLUB

מועדון NEBULA CLUB הוא אחד ממועדוני הלילה החדשים שנפתחו לאחרונה במנהטן ניו יורק. באומץ מופגן נפתח בתקופת הקורונה בהשקעה לא מבוטלת של למעלה מ-12 מיליון דולר מתוך מחשבה להחזיר את מנהטן למקום בו נחשבה בעבר כמרכז חיי לילה. עם פתיחת המועדון הוא נחשב לגדול ביותר בעיר, הוא מכיל מספר מפלסים, מערכת סאונד משוכללת, מסכי לד על התקרות ומשווה מראה היי-טקי למבלים בו. במקום נערכים אירועים פרטיים ומסיבות לקהל הרחב עם מיטב המתקלטים בסצנת חיי הלילה העולמית. עבור אלה המהססים להגיע אל מקומות הומים ורועשים במיוחד, מציע המקום חדרים פרטיים במפלס המרתף המתחברים אל מערכת סאונד משלהם, תאורה ואף שירותים. 

7. ‪1 Rooftop Garden and Bar‬

בר הממוקם בברוקלין ונחשב לאחד המקומות השווים ביותר לבילוי בניו יורק. מהמקום נוף מדהים אל מנהטן, גשר ברוקלין והנהר המזרחי. המקום מציע מזון ומשקאות במחירים שווים לכל כיס. בסופי השבוע המקום עמוס יותר ולכן הכינו עצמכם לעמידה בתור. אם אתם מעוניינים לבלות פחות זמן בהמתנה אל הכניסה למקום, נסו להגיע לפני השעה 19:00 בערב. 

8. בר גג ומסעדה Mr. Purple

במרומי קומה 15 במלון אינדיגו ממוקם בר המסעדה המקסים הזה המציע למבקרים בו קוקטיילים מושקעים, מיצים טריים, מנות מקומיות ונופים עוצרי נשימה. במקום בריכה המשקיפה על האופק הניו יורקי, בה תוכלו לטבול ולהתקרר בימי הקיץ לצד משקה מרענן. גישה לבריכה במקום תינתן לאורחי המלון בלבד במהלך ימות השבוע, בסופי השבוע ניתנת גישה לרחצה בבריכה גם בעבור מבלים שאינם לנים במקום, אך הם ידרשו לעמוד בהזמנות בעלות קבועה מראש ומעלה. 

9. בר 230 FIFTH

שתי קומות של גג ניו יורקי רחב הם חלק ממועדון הלילה שזוכה בתואר כמכיל את הבר הפתוח הכי גדול בניו יורק. בקומה הראשונה פועל מועדון ואילו בקומה השנייה במקום בר פתוח. המקום קוסם גם למקומיים וגם לתיירים בניו יורק. ניתן להגיע אל המקום בכל עונות השנה, תוכלו לקבל שמיכות מחממות ומטריות בשעת הצורך במידה והחלטתם לבקר בימים גשומים. המקום אוכף קוד לבוש לפיו הכניסה אינה מותרת בחולצות טי-שירט, ג'ינסים קרועים, נעלי סניקרס ועוד. בשעות ה-Happy Hour תוכלו ליהנות מהזמנה מהתפריט בעלויות נמוכות יותר. השעות בהן יופחתו המחירים הן שעות אחר הצהריים החל מ-16:00 ועד 19:00 בערב. 

10. Paul's Cocktail Lounge

לאונג' קוקטיילים מגניב של פול סוויגני, הבר מעוצב בסגנון מודרני, צבעוני ואקסקלוסיבי, ומציע למבלים בו מוסיקה משובחת לצד מגוון עשיר של קוקטיילים אקזוטיים. אז אם אתם בטיול בניו יורק ואתם מחפשים מקומות בילוי שווים – אין ספק שאתם חייבים לסמן וי על Paul's Cocktail Lounge

חיי לילה בניו יורק סיטי: עיר ללא הפסקה!

אינסוף שורות לא יספיקו, על מנת לסקר את כל המקומות הנחשבים והמומלצים בהם תוכלו לבלות בשעות הלילה בניו יורק. מסעדות, ברים, פאבים, מועדונים, מקורים, באוויר הפתוח, על גגו של מלון גבוה או קרוב יותר לאדמה, ניו יורק מציעה לבליין הכל מהכל. בהחלט ניתן לומר שעל אף המגוון המבלבל, כמו בבילויי היום שמציעה ניו יורק למבקרים בה, גם בחיי הלילה בניו יורק, ישנן לא מעט תחנות שאסור לפספס! בילוי נעים!

 

 

רוצים שמתכנן טיולים מנוסה יתכנן לכם את הטיול המושלם לארה"ב?

חסכו זמן והמון כסף עם תכנון טיול בהתאמה אישית. התכנון כולל- תכנון טיול מותאם אישית, הזמנת מלונות, הזמנת טיסות ורכב במחירים סופר משתלמים, ואפילו סיוע אישי במהלך הטיול.

קצת עלינו- עם שנים של ניסיון לצד מאגר ידע עדכני מקצועי וקהילתי עצום על ארצות הברית, אנחנו נעשה לכם סדר בבלאגן ונחסוך לכם המון זמן וכסף, עם תכנון מדוקדק עד הפרט הקטן ביותר, כדי להגשים לכם את הטיול החלומי שמותאם בדיוק לכם אישית.

 

עדיין לא הצטרפתם לקהילת הפייסבוק הגדולה לארה"ב?

כתבות אחרונות​